1

بازیکن پرسپولیس که نباید برود پای بساط قلیان

  • کد خبر : 234505
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

نه فقط برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس خیلی از بازیکنان تیم های لیگ برتری قلیان می کشند و حتی چند تایی در خانه خود کلیکسون قلیان دارند.

نه فقط برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس خیلی از بازیکنان تیم های لیگ برتری قلیان می کشند و حتی چند تایی در خانه خود کلیکسون قلیان دارند.
قلیان بازیکن پرسپولیس که نباید برود پای بساط قلیان

افق نیوز/ فوتبالیست ها به زعم مردم عادی فکر می کنند قلیان بر خلاف سیگار ضرر ندارد در حالی که طبق گفته پزشکان هر بار قلیان کشیدن برابر با ۴۵ نخ سیگار است.

 

از آنجایی که فیزیک نقش پر رنگ در فوتبال و موفقیت فوتبالیست دارد طبیعتا دور از هر گونه مشروبات الکی و مواد مخدر عمر و موفقیت فوتبالیست را بیشتر می کند و حتی قلیان که به باور فوتبالیست ها تفریحی کشیدن آن ضرر ندارد می تواند موفقیت آنی و آتی فوتبالیست را به چالش بکشد.

 

بعد از بازی پرسپولیس – الهلال عکسی از دو بازیکن پرسپولیس منتشر شد که آنها را پای بساط قلیان نشان می دهد که این عکس در اختیار ما قرار گرفت.

 

نمی شود باخت تیم پرسپولیس در بازی با الهلال را صفر تا صد به این مسئله ربط داد و از شب نشینی پرسپولیسی ها سخن گفت اما بازیکن تیم پرسپولیس که نباید برود پای بساط قلیان. این مس ئله ای که باید از سوی باشگاه و برانکو به بازیکنان گوشزد شود . گاهی اوقات پذیرفتن خطا و اشاره به اینکه در جهت دفع آن بر خواهیم آمد بهتر از پنهان کاری است. اگر چه این عکس را ما منتشر نکردیم اما بلایی به نام فضای مجازی آن را نشر داده است.

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=234505

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر