1

نجات پیرزن ۶۰۰ میلیاردی + تصویر

  • کد خبر : 236353
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از یک فقره آدم‌ربایی نافرجام خبر داد و گفت: سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن پیرزن ۸۰ ساله‌ای کردند که برای فروش املاکش از آمریکا به کرمانشاه سفر کرده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از یک فقره آدم‌ربایی نافرجام خبر داد و گفت: سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن پیرزن ۸۰ ساله‌ای کردند که برای فروش املاکش از آمریکا به کرمانشاه سفر کرده بود.
دستگیری_دستبند زدن نجات پیرزن 600 میلیاردی + عکس

به گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.

وی با بیان اینکه پیرزن ربوده شده در آمریکا زندگی می کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: آدم ربایان روز گذشته با تنظیم یک قرار صوری با زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودروی ام وی ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهمان فرد ربوده شده را به یک منزل در محل‌های حاشیه ای شهر منتقل کردند که اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران به سرعت راهی منطقه شدند و ۲ زن و یک مرد را که در حال فرار بودند دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، وارد منزل موردنظر شدند و ضمن رها سازی فرد ربوده شده، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضائی همچنان ادامه دارد.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236353

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر