2

برای یک عشق لاجوردی +تصویر

  • کد خبر : 236977
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

این جبر مضحک بازی‌های محصور قاره‌ای را ببین که تیمی از حومه رنکینگ فیفا را به جام جهانی می‌رساند و یک عشق لاجوردی را برای حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان، به دلهره می‌اندازد.

امشب تکلیف حضور یا غیبت ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روشن می‌شود. فرجام یک عشق لاجوردی اکنون به دست وایکینگ‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش افق نیوز، رویارویی ۲ تیم ملی فوتبال سوئد و ایتالیا امشب به ساعت ۲۳:۱۵ تکلیف حضور یکی دیگری از مدعیان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مشخص می‌کند. این جبر مضحک بازی‌های محصور قاره‌ای را ببین که تیمی از حومه رنکینگ فیفا را به جام جهانی می‌رساند و یک عشق لاجوردی را برای حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان، به دلهره می‌اندازد. این نه یک پیش بازی آماری در آستانه بازی لعنتی امشب است و نه یک نگاه گذرا به ترکیب احتمالی دو تیم اروپایی، مگر با آتزوری معلق در بود و نبود، می‌شود اینگونه خونسرد و ساده رفتار کرد؟ مگر می‌شود جام جهانی بدون ایتالیا را متصور شد؟

از این دست شوک احتمالی را البته، دوستداران فوتبال ناب و دیدنی، در ماجرای آرژانتین تجربه کردند و به معجزه مسی، ختم به خیر شد.

سوئد هم تیم کوچکی نیست اما روسیه برای همه تیم‌های خوب فضای کافی ندارد و البته در پذیرایی از تیم‌های بی هوادار، لابد مشکل و محدودیتی نداشته است. البته که می‌دانم قانون چیست و تیم‌ها بر چه مرامی راهی جام جهانی شده‌اند و دوست داشتم به دور از چشم قانون می‌نوشتم، نفرین بر این قانون.

عشق لاجوردی ناب و مملو از نوستالژی که ستارگان همیشه روشن آسمانش را کاپیتان توتی، دینو زوف، آلبرتینی، جنتیله، فرارا، کریستین ویه‌ری، پروتزی، نستا، دل‌پیه‌رو، کاستاکورتا، بارسی، فاکتی، پالیوکا، ویالی، ریورا، برگومی، تاردلی، مالدینی، پائولو روسی، باجو، زنگا، پیولا، ماتزولا و اسکیلاچی تشکیل می‌دهند. رنگ دوست داشتنی که پیراهن همیشه خاص و قابل احترامش را امروز بر تن بازیکنان بزرگی چون بوفون، بارزالی، بونوچی، کیه‌لینی، کاندروا، پارولو، دروسی، وراتی، دارمیان، بلوتی و ایموبیله مشاهده می‌کنیم.

هواداران این عشق لاجوردی، در سراسر جهان کم نیستند و ایرانیان در نسل‌های مختلف با این تیم همیشه مدعی خاطره دارند، تیمی که اعتبار فوتبال جهان بوده و هست و اگر امشب بلیت مسکو را خریداری نکند، نیمی از هیجام جام ۲۰۱۸ را با خود به اتاق تاریک زمان خواهد برد.

عشقی که ۱۵ می ۱۹۱۰ ماجرای خود را با شکست برابر فرانسه آغاز کرد و در طول زمان صفات زیادی به خود گرفت، اما هیچ یک جای آتزوری را اشغال نکرد و این آبی لاجوردی همیشگی شد.

 دیدار دو تیم امشب در استوکهلم برگزار خواهد شد و دیدار برگشت روز دوشنبه در میلان برگزار می‌شود تا تکلیف صعود کننده به جام جهانی مشخص شود. انتظار می‌رود ایتالیا با ترکیب ۲-۵-۳ در میدان حاضر شود و بلوتی، ادر و ایموبیله خط حمله این تیم را تشکیل دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236977

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر