2

بازداشت کلاهبردار میلیاردی فروش واحدهای آپارتمانی

  • کد خبر : 238394
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۴۰نفر شاکی به بهانه فروش آپارتمان در محمد شهر کرج خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۴۰نفر شاکی به بهانه فروش آپارتمان در محمد شهر کرج خبر داد.

به گزارش افق نیوز، سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: با شکایت فردی مبنی بر اینکه از شخصی یک واحد آپارتمان خریداری و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده ولی زمان تحویل ملک مطلع می شود فروشنده متواری شده است، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه افزود: پس از اولین شکایت، تعداد زیادی از شکات به اداره پلیس آگاهی کرج مراجعه کردند که در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم از ۴۳ نفر بابت فروش آپارتمان مبالغی گرفته و مجددا آپارتمان ها را به اشخاص دیگری فروخته و از محل متواری شده است.

وی عنوان کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مکان هایی که احتمال تردد و حضور متهم در آنجا وجود داشت، تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات وسیعی که در این حوزه انجام شد، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از اطمینان از حضور وی در آن مکان، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ صفایی بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس اعتراف کرد مدتی قبل اقدام به ساخت ۲۴ پروژه ساختمانی و پیش فروش واحدهای آپارتمانی کرده است اما با توجه به رکود اقتصادی در برآورد هزینه ها با مشکل مواجه شده و قادر به ساخت پروژه ها نبود، بنابراین تصمیم گرفت تا هریک از واحدها را به چند نفر بفروشد تا ضرر و زیان خود را جبران کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: متهم با این شیوه تاکنون تعدادی از واحدهای آپارتمانی را به ۴۳ نفر فروخته و حدودا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بابت فروش واحدهای آپارتمانی کلاهبرداری کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238394

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر