1

مخالف ماندن برانکو در پرسپولیس مشخص شد/ پروفسور یک میلیون دلار می‌گیرد و تمدید می‌کند!

  • کد خبر : 238401
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۲۵

با رفتن طاهری از پرسپولیس وضعیت این باشگاه هرچند از سوی مسوولان فعلی سعی می‌شود آرام به‌نظر برسد، اما از درون شرایط خوبی ندارد.

برانکو مخالف ماندن برانکو در پرسپولیس مشخص شد/ پروفسور یک میلیون دلار می‌گیرد و تمدید می‌کند!

افق نیوز/ با رفتن طاهری از پرسپولیس وضعیت این باشگاه هرچند از سوی مسوولان فعلی سعی می‌شود آرام به‌نظر برسد، اما از درون شرایط خوبی ندارد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و تمدید قرارداد برانکو باعث شده تا گرشاسبی سعی کند با هدایتی به تعامل برسند تا از طریق او مبلغ قرارداد برانکو تامین شود. این روزها حتی بازیکنان پرسپولیس هم چشم‌شان به تمدید قرارداد برانکو است.

 

سرمربی پرسپولیس که دیگر جزء جدانشدنی پرسپولیس به‌نظر می‌رسد و هواداران دیگر نمی‌توانند تیم‌شان را بدون برانکو تصور کنند، برای ماندن در پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارد. جدا از بحث تیم‌ملی که خیلی‌ها معتقدند برانکو بعد از جام‌جهانی و با رفتن کی‌روش سرمربی تیم‌ملی می‌شود، طلب میلیاردی او از سرخپوشان و همچنین رقم پیشنهادی‌اش برای تمدید مسایلی است که ذهن برانکو را به خود مشغول کرده است.

 

نزدیکان برانکو معتقدند مرد کروات قراردادش را تمدید می‌کند اما خانواده برانکو خیلی دوست ندارند که سرپرست خانواده در ایران بماند. هرچند که برانکو کار سختی برای راضی کردن وسنا، همسرش ندارد چون همسر برانکو به‌خوبی شرایط همسرش را درک می‌کند. اما بحث عدد و رقم قرارداد جدید و همچنین بدهی‌های قبلی باعث شده تا وسنا هم از این بابت ناراحت باشد و به برانکو خرده بگیرد که چرا با این شرایط می‌خواهد قراردادش را تمدید کند.

 

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس همچنان انگیزه قهرمان کردن این تیم در آسیا را دارد اما خودش هم می‌داند که اگر تیم فعلی حفظ نشود، برای موفقیت در آسیا خیلی هم خوش‌شانس نیست. یک فرد مطلع و نزدیک به برانکو که حالا چند صباحی‌ است که از او دور شده، درباره قرارداد برانکو می‌گوید: «برانکو برای تمدید قرارداد خیلی سخت‌گیر نیست اما رقمی که او می‌خواهد، باید تامین شود. این رقم آن طوری که من می‌دانم یک میلیون دلار است.»

 

فصل گذشته برانکو قراردادش را با رقم هفتصد هزار دلار تمدید کرد و آیتم‌های قرارداد، این رقم را تا یک میلیون و صد هزار دلار هم افزایش می‌داد. اما حالا برانکو یک میلیون دلار بدون مالیات و آپشن می‌خواهد؛ یعنی با آپشن‌های قبلی هم اگر بخواهد تمدید کند، به رقم یک میلیون و چهارصد هزار دلار می‌رسد. باید دید برانکو می‌تواند گرشاسبی و هدایتی را برای این رقم قانع کند یا اینکه علی‌رغم میل باطنی تصمیم دیگری خواهد گرفت چرا که سرمربی پرسپولیس پیشنهادهای خوبی هم از قطر و دیگر کشورهای آسیایی در جیب دارد.

 

گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238401

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]