1

گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم / خوشحالم نیم فصل اول لیگ به پایان رسید و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم

  • کد خبر : 239006
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به پایان رسید و می‌توانیم برای تقویت تیم‌مان، بازیکن جذب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به پایان رسید و می‌توانیم برای تقویت تیم‌مان، بازیکن جذب کنیم.
فرزاد حاتمی  گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم / خوشحالم نیم فصل اول لیگ به پایان رسید و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم

افق نیوز/ فرزاد حاتمی در خصوص تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه نتوانستیم مقابل فولاد خوزستان چندان عملکرد خوبی داشته باشیم، تلاش زیادی کردیم اما به هرحال در ضربات پایانی چندان دقت لازم را نداشتیم.

 

وی ادامه داد: ۲ امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دادیم و از این بابت خیلی ناراحت هستم اما خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به اتمام رسید و من‌بعد می‌توانیم با جذب بازیکن، تیم‌مان را تقویت کنیم و حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم داشته باشیم.

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروه‌های تراکتورسازی تصریح کرد: مطمئنا ما گروه بسیار سختی داریم، تیم‌های الاهلی عربستان، الجزیره امارات و تیمی که از پلی‌آف هم گروه ما خواهند بود، شرایط بسیار خوبی دارند.

 

حاتمی افزود: ولی باید این موضوع را درنظر بگیریم که تیم ما قرار است متحول شود و در ۳ مسابقه مختلف، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهیم داشت که مطمئنا شرایط ما را بهتر می‌کند.

 

وی در رابطه با بحث احتمال برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف خاطرنشان کرد: فوتبال بازی جوانمردانه است. ورزش باید سرمنشا دوستی‌ها باشد، ۲ کشور سوای بر مسائل سیاسی که دارند، نباید این مسائل به ورزش هم سرایت کند.

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239006

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر