2

ادامه جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده اشترانکوه +تصویر

  • کد خبر : 239037
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

معاون عملیات سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر از یافتن هشت پیکر جانباخته حادثه اشترانکوه لرستان خبر داد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده حادثه ارتفاعات اشترانکوه لرستان، تا عصر امروز ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر از یافتن هشت پیکر جانباخته حادثه اشترانکوه لرستان خبر داد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده حادثه ارتفاعات اشترانکوه لرستان، تا عصر امروز ادامه دارد.
ادامه جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده اشترانکوه  ادامه جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده اشترانکوه +عکس

افق نیوز/ معاون عملیات سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر از یافتن هشت پیکر جانباخته حادثه اشترانکوه لرستان خبر داد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده حادثه ارتفاعات اشترانکوه لرستان، تا عصر امروز ادامه دارد.

 

شاهین فتحی روز شنبه در گفت وگویی افزود: با اعلام سازمان هواشناسی، برف و کولاک تا ساعاتی دیگر در منطقه آغاز می شود و امیدواریم تا آن زمان، سید علی حسینی تنها فرد مفقود شده این حادثه پیدا شود.

وی از کوهنوردان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و در مناطقی که بارش برف بوده حضور پیدا نکنند چون با توجه به نرم بودن برف هایی ابتدایی، احتمال وقوع بهمن بسیار وجود دارد.

فتحی با تاکید بر این که کوهنوردان در مناطق غیر آشنا در فصل های برفی حضور پیدا نکنند، گفت: این تیم کوهنوردی نیز به علت آشنا نبودن به منطقه در هنگام برگشت، دچار تحلیل قوا شدند و نتوانستند از محل وقوع حادثه فاصله بگیرند.

به گزارش ایرنا، ۱۵ کوهنورد مشهدی پنجشنبه شب گذشته برای صعود به اشترانکوه، عازم شهرستان ازنا در استان لرستان شده بودند که در برف و کولاک گرفتار شدند.

صبح روز گذشته( جمعه) پس از اعلام خبر گرفتار شدن تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه لرستان، نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند که توانستند تا پیش از تاریک شدن هوا، ۶ تن از کوهنوردان را نجات دهند.

 

 

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا به خانواده هاشون صبر بده پدر من هم دندون پزشکه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر