3

آغاز نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی از فردا

  • کد خبر : 239111
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی به عنوان معتبرترین رویداد دریایی کشور با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی، افزایش تعامل و عرضه آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و صنایع وابسته، به مدت ۳ روز در جزیره کیش برپا می‌شود.

فناوری‌های دریایی، صنایع دریایی

نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی به عنوان معتبرترین رویداد دریایی کشور با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی، افزایش تعامل و عرضه آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و صنایع وابسته، به مدت ۳ روز در جزیره کیش برپا می‌شود.

افق نیوز، همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی از فردا ۲۰ آذرماه تا ۲۳ آذرماه به همت انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری ارگان‌های دریایی کشور برگزار می‌شود و در کنار شرکت‌های داخلی بیش  از ۶۰ شرکت خارجی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در حوزه صنعت دریایی و صنایع وابسته به نمایش خدمات و محصولات خود، معرفی دستاوردهای جدید تحقیقاتی، محصولات، پروژه‌ها و تبادل اطلاعات می‌پردازند.

همچنین، مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل‌ونقل دریایی، قوانین، مقررات و استانداردها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فرا ساحلی، فناوری‌های نوین و انرژی‌های تجدیدپذیر دریایی و سرمایه‌های انسانی از جمله محورهای این همایش است.

در این همایش و نمایشگاه که معتبرترین رویداد دریایی کشور است، پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقه‌مند به توسعه صنایع و امور دریایی، مقالات خود را در این همایش ارائه می‌کنند.

سخنرانی مسئولان و مدیران ارشد دریایی کشور، سخنرانی اساتید برتر داخلی و بین‌المللی، ارائه سخنرانی‌های علمی و مقالات تخصصی، برگزاری کارگاه، میزگرد و پنل‌های تخصصی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی از برنامه‌های این همایش است.

شایان ذکر است، نوزدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی که از سوی انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری ارگان های دریایی کشور برگزار می شود، از فردا ۲۰ آذر به مدت ۳ روز میزبان علاقه‌مندان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239111

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر