2

راه‌اندازی سایت رسمی همسریابی از سوی وزارت ورزش و جوانان

  • کد خبر : 24125
  • ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۱

جوانان مشکلی با انتخاب همسر ندارند و هم‌اکنون نهاد‌های غیررسمی موجود در جامعه نقش خود را ایفا می‌کنند

خانه ملت : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان این که مشکل‌های پیرامون جوانان در کشور با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی حل نمی‌شود، گفت: آن‌ چه که هم‌اکنون مانع ازدواج شده، نبود اشتغال، قیمت‌های نجومی مسکن و نبود شرایط اقتصادی مناسب برای جوانان است.

داریوش قنبری با اشاره به راه‌اندازی سایت رسمی همسریابی از سوی وزارت ورزش و جوانان، افزود: راه‌اندازی این طرح هیچ کمکی به مشکل‌های جوانان نمی‌کند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که مشکل‌های پیرامون جوانان در کشور انتخاب همسر نیست، گفت: جوانان مشکلی با انتخاب همسر ندارند و هم‌اکنون نهاد‌های غیررسمی موجود در جامعه نقش خود را ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مهم‌ترین مانع جوانان نبود اشتغال، قیمت‌های نجومی مسکن و نبود شرایط اقتصادی مناسب است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، یاد‌آور شد: علت اصلی اجرای طرح‌های دوگانه خود هم‌چون سامانه ساج و راه‌اندازی مراکز همسریابی از سوی دولت وجود بدنه کارشناسی بسیار ضعیف است، چرا که این مسأله بسیار روشن است آن‌چه مانع ازدواج شده است، پیدا نکردن همسر نیست.

قنبری با تأکید بر این ‌که دولت به جای طرح‌های غیرکارشناسی و آمار‌های رویاپردازانه ایجاد سالانه ۵/۲ میلیون ازدواج به فکر راهکار‌های عملیاتی‌ باشد، بیان کرد: دولت به شکلی سعی می‌کند طرح‌های غیرکارشناسی خود را برای ازدواج جوانان اجرایی کند.

این نماینده مجلس هشتم، با بیان این ‌که وزیر ورزش و جوانان با ارائه طرح‌هایی مانند طرح سایت رسمی همسریابی در وزارتخانه ورزش و جوانان، جایگاه خود را در مجلس از دست می‌دهد، گفت: پیش از این مسایل در حوزه جوانان که در سازمان ملی جوانان پیگیری می‌شد، به علت نبود ساختار مناسبی کمتر نظارتی از سوی مجلس روی آنها انجام می‌شد، اما با ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی تمام اقدام‌های دولت کنترل و نظارت می‌شود.

وی افزود: دولت متولی ایجاد زمینه‌های اجتماعی ازدواج یعنی اشتغال و مسکن است، از این‌رو نباید وارد زمینه‌های خصوصی و ذایقه جوانان نسبت به انتخاب همسر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر