1

پیگیری سرنوشت امام موسی صدر از طریق هیئت لیبی در تهران

  • کد خبر : 24144
  • ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۳

با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت همکاری و کمک به لیبی در دوره جدید و تقویت روابط دوکشوردر تمام زمینه ها

معاون عربی آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با هیئت لیبیایی متشکل ازشخصیتهای علمی و دینی این کشور با اشاره به اینکه انقلاب مردم لیبی در بستر بیداری اسلامی محقق گردید تاکید کرد مردم مسلمان لیبی ملتی مومن، اسلام‌خواه و مجاهد هستند که حاکمیت ارزشهای اسلامی در کشورشان را دنبال می‌ کنند. اقای امیرعبداللهیان با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای مصادره انقلاب مردم لیبی ابراز اطمینان کرد که وحدت مردم و هوشیاری مسئولان لیبی، باعث خنثی شدن این توطئه خواهد شد. معاون وزیرامورخارجه دامن زدن به موضوع شیعه و سنی و همچنین ایران‌هراسی را از دیگر اهداف نظام سلطه برشمرد و لزوم هوشیاری در مقابل این توطئه‌ها را خاطرنشان کرد.

وی با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت همکاری و کمک به لیبی در دوره جدید و تقویت روابط دوکشوردر تمام زمینه ها، بر لزوم پیگیری سرنوشت امام موسی صدر و اهمیت آن برای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و خواستار افزایش تلاش موسسات دولتی و نهادهای مردمی لیبی در این خصوص گردید.

رئیس هیئت لیبیایی نیز ضمن تشریح اقدامات رژیم قذافی در سالهای اخیر برای جلوگیری از تقویت ارتباط مردم لیبی با انقلاب اسلامی ایران و تاکید بر اینکه به نمایندگی از ۱۲ سازمان و تشکیلات سیاسی، اجتماعی لیبی به تهران سفر کرده است مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزشهای والای اسلام را مورد تمجید قرار داد. وی با تاکید بر خاستگاه اسلامی مردم لیبی یادآور شد که آنان اجازه نخواهند داد مسیر انقلاب مردمی در جهت اهداف نیروهای سلطه منحرف گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر