بیمههای شخصثالث و بدنه برای وسایل نقلیه، بیمههای آتشسوزی و حوادث و مسئولیت برای جبران اتفاقات پیش بینی نشده در محل زندگی و کار و بیمههای درمان و عمر برای تضمین آسایش و آرامش در زندگی.
در کنار نیاز فراوان مردم به خرید انواع بیمهها، تعداد شرکتهای بیمه نیز گسترش فراوانی یافته است و هرکدام شرایط و نرخهای مخصوص به خود را ارائه میدهند و همین امر موجب میشود وقتی یک شهروند عادی برای خرید هریک از بیمهها اقدام کند، پیش از هر چیز با یک سوال بزرگ مواجه شود: «ازکی بخریم؟»
تا پیش از این، پاسخ به این سوال تنها با مراجعه به تمام شرکتهای بیمه و بررسی مشخصات و نرخهای هرکدام امکان پذیر بود. پاسخی که با تمام دوندگیها و اتلاف وقت هایش همچنان قابل اعتماد نبود؛ چرا که هر شرکتی ادعای بهترین بودن داشت و علاوه بر آن اطلاع از شرایط خسارتدهی و کیفیت عملکرد شعبات پرداخت خسارت تنها با تجربهی مشابه امکان پذیر میشد. اما به تازگی شرکت استارتآپی «ازکیـ» روش بینظیری برای برطرف کردن این مشکل و جلوگیری از سرگردانی و اتلاف وقت خریداران بیمه پیدا کرده است. روشی که با کنار هم قرار دادن شرکتهای بیمه و فراهم نمودن امکان مقایسه و خرید آنلاین آنها، مثل سایر فعالیتهای استارتآپی بیش از هر چیز به نفع وقت و هزینهی مصرفکنندگان اصلی یا همان خریداران تمام خواهد شد.
شرکتهای استارتآپی با سرمایهگذاری بر روی ایدههای نو و کاربردی شکل میگیرند. ایده هایی که از دل بازارهای سنتی بیرون میآیند، آنها را پالایش میکنند و در نهایت با در نظر گرفتن صرفه مشتریان و منفعت آنها، رونق جدیدی به هر کسب و کاری میبخشند.
برای مثال بد نیست نگاهی به استارتآپ «اسنپ» بیندازید. اسنپ ایدهی سادهای داشت؛ افزایش سرعت و کاهش قیمت. همین ایدهی ساده مسافربرهای سطح شهر را در یک سیستم متمرکز کرد و با افزایش کارایی وایجاد بازار تازه، هم سرعت را بالا برد و هم هزینه هر سفر را کاهش داد. به عبارت سادهتر هم مشتریهای مستقیمی به مسافربرها داد و هم هزینه را برای مسافران کم کرد. «دیجیـ کالا» نیز با تعریف یک سیستم یکپارچه فروش محصول بازار تازه و موفقی به وجود آورد که هم رضایت تولیدکنندگان و رونق کسب و کار آنها را به همراه داشت و هم خرید را برای مشتریان آسان و ارزانتر نمود.
حالا «ازکیـ» نیز با سرمایه گذاری بر روی یک ایدهی ساده و هوشمندانه شکل گرفته و به جمع این شرکتها پیوسته است. شرکتی که به اصطلاح «اسنپ بیمهها» خواهد شد و بیش از هر چیز به نفع جیب مردم خواهد بود. و البته از این طریق رونق مطلوبی به بازار شرکتهای بیمه تزریق خواهد کرد.
نکتهی قابل توجه، استقبال شرکتهای سنتی بیمه از ایدهی جدید فروش اینترنتی بیمه و همکاری این شرکتها با این کسب و کار تازه است. شرکتهای بیمهای به سامانه «ازکیـ» نه به چشم یک رقیب، بلکه به چشم یک توسعه دهندهی خلاق بازار نگاه میکنند؛ و به خوبی میدانند شرکتهایی مثل ازکیـ با وجود این که بیشترین سود را به مردم و خریداران بیمه میرسانند، بازار آنها را نیز رونق قابل توجهی خواهند بخشید.
وبسایت ازکی(azki.com) در ردیف سایتهای مقایسهای و به اصطلاح Online Aggregator ها قرار میگیرد، و همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمدهای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.
یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، میتواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.
وب سایت «ازکیـ» به انتخاب سخت متقاضیان بیمه کمک مینماید و به آنها میگوید «ازکیـ بیمه بخرند» و با این روش در کنار فراهم نمودن فضای رقابتی میان شرکتهای بیمه، مسیر ساده، سریع و کم هزینهای پیش روی خریداران بیمه میگذارد و آنها را از سردرگمی میان شرکتها نجات میدهد.
از این به بعد اگر قصد خرید بیمه را داشتید، میتوانید با کامپیوتر یا گوشی خود وارد وبسایت AZKI.COMبشوید و با چند کلیک ساده هرچه از مشخصات و نرخ شرکتهای بیمه بخواهید را یک جا و در کنار هم ببینید و ارزیابی کنید.ازکیـ به شما کمک میکند تا بدون هیچ زحمتی تفاوت قیمتها، کیفیت خدمات، سرعت پاسخگویی، نحوه خسارت دهی و سایر پارامترهای شرکتهای بیمه را با یکدیگر مقایسه نموده و نظرات و تجربیات خریداران قبلی هر شرکت را نیز مشاهده کنید. و در نهایت بهترین و مناسبترین بیمه را انتخاب نمایید.
«ازکیـ» با مقایسهای بیطرفانه و بدون غرضورزی،بهترین بیمه را در کمترین زمان و مناسبترین قیمت به شما معرفی میکند و در تمام مراحل خرید، پشتیبانی آنلاین کارشناسان خود را برای شما فراهم خواهد کرد از لحظهی سفارش بیمه، تا لحظهی تحویل بیمهنامه درب منزل یا محل کار شما.
منبع:سایت ازکیـazki.com