2

بانک توسعه تعاون ارائه دهنده الگویی از بانکداری توسعه ای در شبکه بانکی است

  • کد خبر : 380077
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در نمایشگاه صنعت مالی اعلام داشت این بانک ارائه دهنده الگویی از بانکداری توسعه ای در شبکه بانکی است.

بانک توسعه تعاون ارائه دهنده الگویی از بانکداری توسعه ای در شبکه بانکی است

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون،سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره و محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره این بانک که به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران ارشد شبکه بانکی در آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ((بورس؛ بانک و بیمه)) حضور یافته بود اظهار داشت: شبکه بانکی حدود هشتاد درصد تامین مالی اقتصاد را بر عهده دارد.

وی افزود: شبکه بانکی می تواند با اثربخشی مثبت مکانیزم خلق پول مهمترین نقش را در مهار تورم و رشد تولید ایفا نماید.

شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون از جمله بانک هایی است که عملیات بانکی و اعتباری را متمرکز بخش واقعی اقتصاد نموده است و راهبردهای مشخصی را برای فعالیت تخصصی در دوره پیش رو در نظر دارد.

این مقام بانکی تصریح کرد: بسیار مهم است که مطابق اساسنامه و در راستای توسعه تعاونگران و sme ها فعالیت نماییم و حرکت بر اساس مولفه های اصلی بانکداری توسعه ای سرلوحه کار بانک است.وی توضیح داد: چشم انداز بانک توسعه تعاون در راستای پیشبرد اقدامات مبتنی بر بانکداری توسعه ای ترسیم شده است و در نظر است توسعه تعاون بانک برتر کشور در ارائه خدمات دیجیتال به تعاونگران و sme ها باشد.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: رویداد نمایشگاه صنعت مالی می تواند محل هم اندیشی برای ارایه جدیدترین خدمات و محصولات بانکی و مالی سطح کشور باشد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون دستاوردها و خدمات خود را به همراه شرکت های تابعه در این رویداد ارائه داده است.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک رشد مناسبی را در تجهیز و تخصیص منابع رقم زده است و کارنامه بانک در اقدامات توسعه ای و حمایتی نیز مورد توجه بوده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در دوره پیش رو ارتباط موثری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صمت و سایر وزارتخانه های مرتبط با تولید دارد و حضور به عنوان عاملیت قراردادها و تفاهم نامه ها از. مهمترین رئوس اقدامات بانک است.

گفتنی است کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش ، رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی ، علی وفایی مدیر شعب استان تهران ,مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه بانک و برخی مدیران ستادی نیز از غرفه نمایشگاه بازدید کردند .

شایان ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون و شرکت‌های زیرمجموعه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ۱۶ الی ۱۹ خردادماه، ساعت ۸ تا ۱۵، سالن ۴۱ طبقه دوم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر