1

برخی مسؤولان در خدمت به مردم کم‌کاری کردند/ ضرورت برقراری عدالت در جامعه

  • کد خبر : 245429
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت برقراری عدالت در جامعه توسط مسؤولان، گفت: برخی در خدمت به مردم کم‌کاری کردند.

خبرگزاری فارس: برخی مسؤولان در خدمت به مردم کم‌کاری کردند/ ضرورت برقراری عدالت در جامعه

 به گزارش افق نیوز، آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع خرمشهر، اظهار کرد: خوشبختانه مراسم ایام فاطمیه در استان خوزستان و آبادان و خرمشهر باشکوه برگزار شد که باید از متولیان آن تشکر کرد.

وی افزود: برای اینکه دل‌ها و روح‌ها در جامعه پیوند بخورد و در مقابل دشمنان به پیشرفت و توسعه پیدا کنیم، باید عدالت در جامعه ایجاد شود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت خدمت به مردم، گفت: مسؤولان باید خدمت، عدالت و محبت را برپا کنند، اگر این سه مقوله در جامعه ایجاد شود، دیگر هیچ چیزی ما را تهدید نخواهد کرد.

وی افزود: مسؤولان در خدمت خود کم کاری کرده‌اند، باید برای جلوگیری از این هرج‌و‌مرج همه تمام عیار در مسیر تبعیت از ولایت قرار گیرند‌.

حسینی‌خراسانی اظهار کرد: آن چیزی که تفرقه و اختلاف را از جامعه دور می‌کند و انسجام، همدلی و وحدت را ایجاد می‌کند، امامت و رهبری خاندان پیامبر و آل پیامبر است.

وی افزود: جامعه و امت اسلامی بدون امامت علی و آل علی هرگز روی اتحاد به معنای حقیقی را نخواهد دید و آن چه که وحدت‌بخش است، رهبری و زعامت خاندان پیامبر است و اکنون ولایت‌فقیه ادامه دهنده آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در چهل سال انقلاب، مقاومت هشت سال با سرافرازی در مقابل تمام قدرت‌های جهانی و جهنمی، عبور از موانع و درهم‌شکستن اراده‌های پلید شیطانی به برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری محقق شده است.

حسینی‌خراسانی افزود: امام راحل فرمودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، اکنون خطاب به امام عزیز و شهیدان عرض می‌کنیم که به اذن پروردگار قدرتمندانه راه شما که حمایت از ولایت است را ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245429

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر