2

ترامپ رئیس ستاد خود برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را معرفی کرد

  • کد خبر : 245781
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

در شرایطی که تنها یکسال از آغاز به کار دولت جدید آمریکا می‌گذرد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور روز سه شنبه «برَد پارسکال» مدیر بخش امور دیجیتال ستاد انتخاباتی گذشته خود را به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تعیین کرد.

به گزارش افق نیوز به نقل از فاکس‌نیوز، «اریک ترامپ» پسر رئیس جمهوری آمریکا با اعلام این خبر در یک بیانیه نوشت: برد فردی فوق‌العاده بااستعداد است که نقشی اساسی در پیروزی ما در انتخابات ۲۰۱۶ داشت.
یکی از دلایل عمده پیروزی ترامپ بر رقیبش «هیلاری کلینتون» دمکرات را فعالیت های تیم خبری او در فضای مجازی می‌دانند که زیر نظر پاسکال اداره می شد.
وی همچنین از جمله مشاوران کلیدی ترامپ در طرح ایده «اول آمریکا» بوده است که محور کارزار انتخاباتی نامزد جمهوریخواهان را تشکیل می‌داد.
فاکس نیوز می‌نویسد که با توجه به جنجال‌های ایجاد شده پیرامون برخی اعضای ستاد انتخاباتی گذشته ترامپ، وی قصد دارد از این پس توجه بیشتری در انتخاب مشاوران خود داشته باشد.
«پاول مانافورت» رئیس سابق ستاد انتخاباتی ۲۰۱۶ دونالد ترامپ یکی از افرادی است که اکنون با اتهام‌های سنگین پولشویی و فساد مالی مواجه است و در مرکز توجه پرونده ارتباط احتمالی وی با روسیه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245781

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر