1

مرتضی آقاتهرانی:با انتخاب بد مرتکب خیانت می‌شویم

  • کد خبر : 24591
  • ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱

با انتخاب بد مرتکب خیانت می‌شویم و بر همین اساس جبهه پایداری در انتخابات فرهنگ علوی را ملاک خود قرار داده است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری با جریان فتنه و جریان انحرافی هیچ نقطه مشترکی ندارد و همچنین رایحه خوش خدمت هم نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بندرعباس افزود: رایحه خوش خدمت بعد از انتخابات ریاست جمهوری پیشرفتی نداشته و این جبهه نیز مجموعه‌ای برای تبیین گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به جریان انحرافی و ارتباط آن با انتخابات اظهار کرد: انحرافات میلیاردی از کجا می‌آمد؟ از انتخاب بد ماست که بعد هم به گردن نظام و ولی فقیه می‌افتد چون ما به موقع در صحنه حاضر نیستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: با انتخاب بد مرتکب خیانت می‌شویم و بر همین اساس جبهه پایداری در انتخابات فرهنگ علوی را ملاک خود قرار داده است.

آقاتهرانی با بیان این‌که «در جبهه متحد اصولگرایی نیز شاخص‌ها در منشور پیش بینی شده است» افزود: اما استنباط جبهه پایداری این بود که این منشور در مقام اجرا به درستی عمل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جبهه پایداری نیز با ارائه راهکار در مسیر اصلاح روند آن گام برداشته و لذا جبهه پایداری به مسیر خود ادامه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «امام راحل و رهبر معظم انقلاب شاخص‌ها را در زمینه وظایف مجلس مطرح کرده‌اند» اظهار کرد: مجلس تا زمانی که به وظیفه خود درست عمل کند می‌تواند در راس امور بماند و در صورتی که دچار جهل شود نمی‌تواند به وظیفه خود عمل کند.

در این همایش علی‌اصغر زارعی دبیر امور استان‌های جبهه پایداری نیز با اشاره به نحوه تشکیل جبهه پایداری گفت: چنانچه اشتباهاتی که امسال اتفاق افتاد روی نمی‌داد شاید جبهه پایداری نیز شکل نمی‌گرفت.

وی هرگونه ارتباط جبهه پایداری با دریافت پول از جریان انحرافی را شایعه دانست و تکذیب کرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ آن را ماجرایی پیچیده خواند که تاکنون نیز کامل شناخته نشده است.

ایسنا:زارعی افزود: برخی از عوامل فتنه به خارج از کشور گریخته‌اند و تعدادی نیز دستگیر شدند و بازجویی‌های آن‌ها از رسانه‌های جمعی پخش شد، اما دستگاه قضایی به دلیل نداشتن مستندات یا پیچیدگی عملکرد آن‌ها نتوانست برخورد محکمی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24591

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر