3

متاسفانه در حال حاضر از هر ۶ ازدواج، یکی از آن‌ها به طلاق منجر می شود.

  • کد خبر : 2460
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴

موسس مدرسه علمیه خوهران حضرت معصومه (س) دماوند گفت: متاسفانه در حال حاضر از هر ۶ ازدواج، یکی از آن‌ها به طلاق منجر می شود. به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری طی سخنانی در جلسه شورای این مدرسه با این بیان که از هر شش ازدواج در کشور یک […]

موسس مدرسه علمیه خوهران حضرت معصومه (س) دماوند گفت: متاسفانه در حال حاضر از هر ۶ ازدواج، یکی از آن‌ها به طلاق منجر می شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری طی سخنانی در جلسه شورای این مدرسه با این بیان که از هر شش ازدواج در کشور یک مورد آن منجر به جدایی می شود ، گفت: مسبب این نابسامانی عدم آگاهی و شناخت صحیح جوانان از جایگاه بسیار عظیم و مهم خانواده است و لذا تشکیل جلسات خانواده با دو محور مسائل و مشکلات متأهلین و مجردین امری ضروری است.

وی همچنین با اشاره به واگذاری امور دانش آموختگان از سوی مسئولین مدرسه به کانون مربوطه در راستای فعالیت خودجوش آنان، در عین حال کادر مدرسه را نسبت به پیگیری امور آنها در مسیر جهت دهی به فعالیت‌های مفید مؤثر دانست.

مؤسس مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) دماوند با توجه به ایّام تعطیلات تابستانی طلاب به عنوان فرصت مفید برای انجام بعضی از برنامه ها، اصلی ترین برنامه ها را پرداختن به مسأله ی بسیار ضروری خانواده عنوان کرد.

بر پایه این گزارش، در این نشست، درخواست تشکیل جلسه مستقل جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل دانش آموختگان، تعیین راهکارها، سرمایه گذاری و گروه بندی بر اساس عناوین مختلف جهت سازماندهی امور مطرح شد.

شایان ذکر است، در ایام اعتکاف ۶ نفر از دانش آموختگان مدرسه علمیه دماوند به منظور تشکیل حلقه های معرفتی در مراسم اعتکاف مسجد جامع دماوند حضور یافتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر