2

خبر عجیب برای پرسپولیسی‌ها/ مسلمان، پروفسور را غافلگیر کرد

  • کد خبر : 246338
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۸

هافبک سرخپوشان گفت: من هیچ مشکلی با اعضای کادر فنی و باشگاه ندارم و نیمکت نشینی‌ام به خاطر تشخصی سرمربی بوده و به آن احترام می‌گذارم.

هافبک سرخپوشان گفت: من هیچ مشکلی با اعضای کادر فنی و باشگاه ندارم و نیمکت نشینی‌ام به خاطر تشخصی سرمربی بوده و به آن احترام می‌گذارم.
افق نیوز/ تیم پرسپولیس بعد از باختی که در دربی ۸۶ مقابل استقلال به دست آورد و این موضوع با دلخوری هواداران به پایان رسید توانست در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل به یک برد شیرین دست پیدا کند که بار دیگر هواداران پرشوری که به ورزشگاه آزادی آمده بودند دست پر به خانه بازگردند.

 

یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران در هفته‌های اخیر نیمکت نشینی محسن مسلمان هافبک خلاق سرخپوشان بود که اعتراضاتی را نیز از جانب هواداران به کادر فنی داشت. برانکو بعد از چند هفته بالاخره در بازی روز گذشته به مسلمان فرصت بازی داد تا به نوعی هواداران تیم را نیز راضی کرده باشد.

 

مسلمان بعد از این بازی درخصوص شرایطش در تیم اظهار کرد: من هیچ مشکلی با اعضای کادر فنی و باشگاه ندارم و نیمکت نشینی‌ام به خاطر تشخصی سرمربی بوده و به آن احترام می‌گذارم. از برانکو تشکر می‌کنم که به من فرصت بازی داد و همه سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246338

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر