1

ستاره پرسپولیس اعاده حیثیت کرد

  • کد خبر : 246989
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵

منشا بعد از دو بازی موفق شد دوباره بیشتر از نیمی از زمان بازی را در زمین حاضر باشد. این حضور دوباره فرصت را در اختیار مهاجم نیجریه‌ای قرار داد تا توانایی‌هایش را اثبات کند.

پرسپولیس ستاره پرسپولیس اعاده حیثیت کرد

افق نیوز/ منشا بعد از دو بازی موفق شد دوباره بیشتر از نیمی از زمان بازی را در زمین حاضر باشد. این حضور دوباره فرصت را در اختیار مهاجم نیجریه‌ای قرار داد تا توانایی‌هایش را اثبات کند.

برانکو از بازی دربی تصمیم گرفت به جای منشا از رسن و نعمتی در کنار علیپور استفاده کند. ترکیبی که لااقل در بازی رفت برابر الوصل جواب داد و زوج موفق علیپور و نعمتی نقشی پررنگ روی برد خانگی پرسپولیس داشت. در بازی برگشت هم منشا روی نیمکت نشست تا نعمتی و علیپور بازی را در نوک خط حمله پرسپولیس شروع کنند. از شانس مهاجم نیجریه‌ای اما مصدومیت امیری باعث شد او بسیار زودتر از موعد زمانی تعویض‌های برانکو وارد زمین شود. منشا حدود ۶۰ دقیقه فرصت پیدا کرد تا دوباره خودش را اثبات کند. زمانی که این مهاجم بهره مناسبی هم از آن برد اما بدشانس بود که بازی خوب‌اش با گلزنی همراه نشد. پاس‌های کلیدی او هم با بدشانسی علیپور به گل تبدیل نشد تا نام منشا در ردیف پاس گل‌ها قرار بگیرد.

منشا در مدت زمان حضورش در زمین ۲ پاس کلیدی ثبت کرد و ۳ شوت هم زد که یک بار در چارچوب قرار گرفت اما گل نشد. در نبردها هم منشا به نسبت حضور قبلی‌اش در ترکیب پرسپولیس بهتر عمل کرد. منشا که در بازی با السد ۵ نبرد موفق داشت این بار از ۱۰ نبرد موفق خارج شد. او در بازی با السد فقط یک شوت زده بود که آن هم خارج از چارچوب بود. منشا هیچ پاس کلیدی‌ای هم برابر السد ثبت نکرد تا این بار عملکرد موفق‌اش کاملا به چشم بیاید. گراف پاس‌های کلیدی منشا و شوت‌های شماره ۹۰ قرمزها در بازی با الوصل را می‌بینید.

رنگ سبز شوت‌های داخل چارچوب، رنگ قرمز شوت‌های خارج چارچوب و رنگ زرد، پاس‌های کلیدی منشا هستند.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246989

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر