1

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به صدرنشینی فکر می‌کند/ جشن صعود ارتش سرخ در ازبکستان

  • کد خبر : 248336
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نسف قارشی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نسف قارشی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
نسف قارشی
السد قطر  پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به صدرنشینی فکر می‌کند/ جشن صعود ارتش سرخ در ازبکستان

افق نیوز/  دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نسف قارشی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه سیزدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ در ازبکستان برگزار شد. پرسپولیس یکدست قرمز، نسف یکدست آبی و تیم داوری با لباس زردرنگ در زمین حاضر شدند.  قرمزپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه یک فرشاد احمدزاده از سمت چپ ارسالی را روی دروازه میزبان انجام داد و توپ با ضربه سر نعمتی از روی دروازه نسف گذشت. در دقیقه ۷ قرمزپوشان از سمت راست حمله‌ای را تدارک دیدند که در پی آن بازیکن آبی پوش با مصدومیت جزیی مواجه شد و بازی را گلر تیم میزبان آغاز کرد. در دقیقه ۹ بار دیگر ارسال از سمت راست با سوت داور به نشانه آفساید در هجده قدم نسف اعلام شد. در دقیقه ۱۰ یک ضربه کاشته از سمت چپ برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال بلند ماهینی در اختیار گلر سبزپوش نسف قرار گرفت.

دقیقه ۱۱ قرمزپوشان آتشین ظاهر شدند و چند موقعیت متوالی را ایجاد کردند.دقیقه ۱۳ تیم نسف پشت هجده قدم پرسپولیس خطرناک ظاهر شد اما در نهایت بیرانوند توپ را با پا دور کرد. داور بحرینی به کمال تذکر داد. در دقیقه ۱۷ تیم نسف قارشی حمله ای را از سمت راست تدارک دید که در ادامه توپ دور شد. دقیقه ۱۸ پرسپولیس صاحب موقعیت شد و بار دیگر توپ به بازیکنان حریف رسید. دقیقه ۱۹ آبی پوشان حمله‌ور شدند و شوت بازیکن آنها در دستان بیرانوند قرار گرفت. دقیقه ۲۰ حرکت امیری به ضربه کرنر از سمت چپ تبدیل شد که ارسال ماهینی در دستان گلر نسف قرار گرفت و در ادامه، حمله و ارسال آبی پوشان به بیراوند رسید. در دقیقه ۲۲ احمدزاده بازیکن نسف را در سمت چپ مهار کرد و یک ضربه کاشته برای نسف اعلام شد. ارسال توپ با ضربه سر کمال کامیابی نیا به کرنر از سمت چپ برای نسف تبدیل شد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت به تکرار کرنر مبدل گردید و در ادامه توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت. محرمی هم با مصدومیت جزیی مواجه و برای مداوا از زمین خارج شد و پس از مداوا وارد زمین شد.

در دقیقه ۲۸ داور پشت هجده قدم نسف اعلام ضربه کاشته برای پرسپولیس کرد که در یک تصمیم عجیب، نظر خودش را تغییر داد و ضربه به سود نسف اعلام کرد. در دقیقه ۲۹ شوت بازیکن نسف با اختلاف از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه ۳۰ وحید امیری توسط بازیکن آبی پوش متوقف شد و داور در سمت چپ اعلام خطا کرد. دقیقه ۳۴ ارسال امیری از سمت چپ از بالای دروازه نسف به بیرون رفت. دقیقه ۳۵ پرسپولیس از سمت راست صاحب کرنر شد. ارسال توپ در دستان گلر نسف قرار گرفت. دقیقه ۳۹ بازیکنان آبی پوش حمله ای را تدارک دیدند که با هوشیاری مدافعان قرمزپوش توپ مهار شد. دقیقه ۴۳ ارسال خوب صادق محرمی از سمت راست روی پای علیپور جفت و جور نشد و ضربه او به بیرون رفت. دقیقه ۴۵ شوت علی علیپور از بالای دروازه نسف گذشت.  به گزارش برنا، داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

ترکیب نسف قارشی:

بوبور عبدوخالیکف، ایسلوم کنجبائف، جسور خاسونوف، ایلهوم رشیدخانف، عزیزجان گنیف، ادیلیجون خاموروبکوف، سیدولورخماتف، عمر اشموراداف، ایگور گولبان، اسلاوکو لوکیچ و سنجر کوواتف. سرمربی: بردیف

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248336

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر