3

به امید بقا در لیگ ادامه می دهیم

  • کد خبر : 248550
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گسترش فولاد یک تیم بسیار خوبی نشان داده در نیم فصل و وقتی کریمی آمد امتیازهای خوبی جمع کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گسترش فولاد یک تیم بسیار خوبی نشان داده در نیم فصل و وقتی کریمی آمد امتیازهای خوبی جمع کردند

به گزارش افق نیوز،ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: سعی می‌کنیم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم. گسترش فولاد یک تیم بسیار خوبی نشان داده در نیم فصل و وقتی کریمی آمد امتیازهای خوبی جمع کردند و الان در نیمه جدول هستند و جایگاه شان تثبیت شده و باید فقط ادامه دهند.

وی ادامه داد: تیم‌های فیروز کریمی همیشه خوب بوده اند و بازی با آنها سخت است. ما با دو بردی که اواخر سال قبل و اوایل امسال گرفتیم امیدوار به آینده و ماندن در لیگ برتر کارمان را ادامه می‌دهیم.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به بازیکنان مصدوم و محرومش گفت: موسی کولی بالی را همانند گذشته در اختیار نداریم و یکی دو بازیکن دیگر هم مصدوم هستند. در بازی قبلی نیز ۷ بازیکن اصلی خود را نداشتیم، اما نفرات جایگزین بسیار خوب کار کردند.
وی در مورد وضعیت اقامت یعقوب کریمی در اهواز گفت: دو روز پیش یکی از اعضای هیات مدیره اعلام کرد که بیاید تا کلید خانه را بدهیم، اما ندادند. به او گفتم به منزل من بیاید، اما اعلام کرد ۴ هفته مانده و می‌روم خانه اجاره می‌کنم.
ویسی با اشاره به اینکه اصلا نگفته‌ام کولی بالی سر تمرین نیاید، تاکید کرد: او سر تمرین می‌آمد، اما وضعیتش نامشخص بود و به همین دلیل گفتم برود کمیته انضباطی باشگاه وضعیت او را تعیین کند. بچه‌ها ناراحت بودند و می‌گفتند تمرین می‌آید، اما در بازی‌ها حضور ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر