4

زنم را طلاق نمی‌دهم

  • کد خبر : 24874
  • ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷

هیچ‌گاه من و همسرم با یکدیگر اختلاف نداشتیم و اینکه می‌گوید هیچ اختیاری از خود ندارد دروغ است

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۵۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* از خودم اختیاری برای زندگی ندارم

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود ۵ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم پرخاشگر است و همیشه در زندگی مشترک حرف خود را به کرسی نشانده است و من هیچ اختیاری از خود نداشتم.

وی ادامه داد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چون طی این ۵ سال با تمام رفتار‌هایش کنار آمدم تا بهتر شود ولی او هر روز بداخلاق‌تر شده و نمی‌خواهد که تغییر کند.

* زنم را طلاق نمی‌دهم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه همسرم را طلاق نمی‌دهم، گفت: هیچ‌گاه من و همسرم با یکدیگر اختلاف نداشتیم و اینکه می‌گوید هیچ اختیاری از خود ندارد دروغ است.

وی ادامه داد: هرگاه به مهمانی می‌رویم همسرم به جای اینکه هوای مرا داشته باشد به خانواده‌اش به خصوص پدرش می‌رسد، اگر قرار به اعتراض است من دلم از او پرتر است و از رفتارهای او شکایت دارم.

* شوهرم خسیس است

زن با بیان اینکه شوهرم خسیس است، اظهار داشت: شوهرم طی این ۵ سال تنها ۱۰ بار برای من خرید کرده است و آنقدر تعداد این موارد کم است که من می‌توانم آن را مطرح کنم.

وی افزود: شوهرم باید مرا طلاق دهد؛ و گرنه باید ۲ برابر مهریه‌ام را بپردازد تا در کنارش به زندگی ادامه دهم و گذشت داشته باشم.

* ۲ برابر ۳۰۰ سکه طلا را از کجا بیاورم

مرد بار دیگر در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه نمی‌توانم ۲ برابر مهریه همسرم که ۳۰۰ سکه بهار آزادی است را بپردازم، عنوان کرد: همسرم باید دست از خودخواهی خود بردارد و اینقدر پرتوقع نباشد.

وی ادامه داد: همسرم را طلاق نداده و می‌خواهم بدون لجبازی به زندگی در کنار من ادامه دهد و زندگیمان را بر سر مسائل پیش پا افتاده خراب نکرده و دیگر به دادگاه نیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه را پایان داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24874

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام همسر به خاطر رابطه تلفنی با فراد اجنبی دست و بالش از زندگی با من سرد شده و در اینمورد به خاطر رابطه با این افراد با من دعوا کرده و خانه را ترک کرده و می خواهد طلاق بگیرد.ولی من او را دوست دارمونمی خواهم طلاق بدهم .ولی دوفرزند کوچکم در زندگی برایم بسیار مشکل ساز شده اندو نیاز مبرم به همسر و مراقبت از فرزندانم را دارم تا به سر کار بروم.
    ایا زن من می تواند طلاق بگیرد و اگر من طلاق ندهم عاقبت چه خواهد شد////اگر به هیچ نحوی باز نگشت می توانم تا اخر عمر طلاقش ندهمودر خانه پدرش بماند ومن با اجازه دادگاه و به خاطر عدم تمکین که داده ام وموافقت شده می توانم زن دوم اختیار کنم…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر