4

کلوپ: از مربیگری جرارد در رنجرز حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 250182
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

سرمربی لیورپول می‌گوید از شنیدن این خبر که استیون جرارد ممکن است سرمربی بعدی رنجرز اسکاتلند شود خوشحال است و از او برای برعهده گرفتن این پست حمایت می‌کند.

کلوپ: از مربیگری جرارد در رنجرز حمایت می‌کنیم

به گزارش افق نیوز/ گفته می‌‌شود استیون جرارد کاپیتان سابق قرمزپوشان مرسی ساید، کسی که ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ بازنشسته شد و از در بازگشتش به انگلیس (پس از یک فصل حضور در لس‌آنجلس گلکسی) هدایت تیم زیر ۱۸ ساله‌های لیورپول را برعهده گرفت، گزینه مربیگری رنجرز است.

این شایعه از آنجا نشأت گرفت که دیو کینگ، مدیر باشگاه رنجرز سه‌شنبه هفته جاری در آنفیلد حضور پیدا کرد تا مصاف تیم‌های رم و لیورپول در لیگ قهرمانان را از نزدیک مشاهده کنید، دیداری که جرارد در نقش مفسر آن فعالیت داشت.

کلوپ در خصوص این شایعه در کنفرانس خبری پیش از مصاف فردا (شنبه) تیمش برابر استوک‌سیتی در لیگ برتر انگلیس، اظهار داشت: نگران رفتن جرارد نیستم. اگر و باز هم اگر اتفاقی رخ دهد همه چیز کاملاً مشخص است. استیون همه اسطوره لیورپول بوده و خواهد بود. همگی از هر مسئولیتی که او عهده‌دار شود، حمایت می‌کنیم؛ به همین سادگی. این یک تصمیم نیست. من در حال حاضر شرایط را نمی‌دانم اما می‌توانم دلیل علاقمندی باشگاه به جذب استیون را درک کنم. او در دوران بازیگری‌اش تجربیات فراوانی کسب کرد و حالا به عنوان یک مربی هم تجربیات فراوانی دارد. من هم اگر مالک یک باشگاه بودم به او به عنوان یک گزینه برای هدایت تیمم فکر می‌کردم. بالاخره یک روز این اتفاق رخ می‌دهد. چه اینجا یا جایی دیگر، اما این تصمیم به خود او بستگی دارد و به اندازه کافی هم بالغ هست که خودش در این باره تصمیم بگیرد.

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: اگر جرارد فکر می‌کند که آماده هدایت یک تیم در رده بزرگسالان است، پس حتماً‌ هست. او خیلی زود همه چیز را یاد می‌گیرد. اگر او می‌خواهد کاری متفاوت انجام دهد، ما کاملاً برایش خوشحال خواهیم بود و از او حمایت می‌کنیم.

کلوپ به شوخی عنوان کرد: تا زمانی که جرارد رمربی اورتون یا منچستریونایتد نشود ما حامی‌اش هستیم و به او کمک می‌کنیم و اگر سوالی داشت آماده‌ایم به او پاسخ دهید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر