1

ستاره پرسپولیسی در لیست خرید سپاهان

  • کد خبر : 250734
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۰۸

 مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان می‌گوید یک مربی بزرگ به زودی هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت و اگر نظرش مثبت باشد، رفیعی را جذب می‌کنیم.

 مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان می‌گوید یک مربی بزرگ به زودی هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت و اگر نظرش مثبت باشد، رفیعی را جذب می‌کنیم.
مسعود تابش درباره برنامه‌اش بعد از انتخاب به عنوان مدیرعامل سپاهان اصفهان و پشت سرگذاشتن فصلی ناامید کننده گفت: به خوبی می‌دانیم در قدم اول بستن تیم، باید سرمربی انتخاب شود. کمیته فنی خوبی داریم و سعی می‌کنیم در اسرع وقت در این کمیته به جمع بندی می‌رسیم. مربی داخلی اولویت ماست و به دنبال یک مربی بزرگ هستیم. خودم نیز با توجه به این که حکم مدیرعاملی را دریافت کردم محکم‌تر وارد کار شده‌ام.

به گزارش افق نیوز ، تابش در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکره با امیر قلعه نویی و سروش رفیعی صحت دارد گفت: مذاکراتی داشته‌ایم اما اسمی از هیچ مربی نمی‌آورم. هواداران مطمئن باشند می‌خواهیم سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنیم چون به دنبال جبران مافات و زود شروع کردن تمرین هستیم. در مورد سروش رفیعی نیز باید بگویم بازیکنان خوبی مد نظر ما هستند و با توجه به این که خودم مربی‌گری کرده‌ام برخی گزینه‌ها را زیرنظر داشتم. سروش رفیعی نیز بازیکن خیلی خوبی است و اگر سرمربی آینده ما او را بخواهد جذبش می‌کنیم. ابتدا باید ببینیم شرایط آمدنش فراهم است یا نه.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250734

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر