2

خیانت خمیر مایه وجودی سران آمریکاست

  • کد خبر : 250885
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: خروج آمریکا از برجام نشان داد که نمی توان به آنان اعتماد کرد زیرا مردانگی نمی دانند و خیانت خمیر مایه وجودی سران این کشور است.

به گزارش افق نیوز/ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: این اقدام آمریکا لطف خداوند متعال بوده که نصیب ما شده است.
وی ادامه داد: مردم سراسر کشور امروز بعد از نماز جمعه با حضور در راهپیمایی دشمن شکن، انزجار خود را از سران آمریکا و استکبار جهانی اعلام می کنند.
وی گفت: مسوولان در مسئله برجام و خیانت آمریکا باید به فرمایشات رهبری توجه کنند و توصیه های ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مسوولان باید بدانند که عوامل استکبار همواره منتظر ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه خداوند پشتیبان نظام اسلامی ایران است، گفت: ذره ای به مملکت اسلامی آسیب نخواهد رسید و سقوط ترامپ و عوامل استکباری را شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسوولان آموزش و پرورش، ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مسئولان آموزش و پرورش در اجرای سند تحول آموزش و پرورش دقت کنند و بر آن صراحت داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: زمینه های روزه خواری علنی باید گرفته شود زیرا روزه داری در جامعه اسلامی موجب بارش رحمت الهی می شود.
وی افزود: مسوولان و مردم همه با هم در محافل قرآنی شرکت کنند و خیر و برکت را با ترویج این امر در جامعه رواج دهند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
همزمان با سراسر کشور در بیش از ۴۰ نقطه آذربایجان غربی نیز راهپیمایی ضد استکباری به منظور اعلام انزجار گسترده نسبت به سخنان ترامپ برگزار شد؛ این راهپیمایی در ارومیه نیز از مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد و تا انتهای خیابان شهید نوری ادامه یافت.
مردم شرکت کننده در این راهپیمایی با سر دادن شعار ‘ای رهبر آزاده – آماده ایم آماده’، ‘آذربایجان جانباز – خامنه ای دن آیریلماز’، ‘آذربایجان اویاخدی – انقلابا دایاخدی’، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم و مرگ بر ترامپ ابن زیاد، انزجار خود را از آمریکا اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250885

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر