4

نظری درباره رد صلاحیت‌ها ندارم.

  • کد خبر : 25136
  • ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۳

توصیه ما این است که بیایند و با هم باشیم و اگر هم رقابت می‌کنیم، یکدیگر را خراب نکنیم.

 آیت‌الله مهدوی‌کنی صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت حاج ملا علی کنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم در انتخابات بیایند و نمایندگانشان را انتخاب کنند و توجه کنند که اگر کنار بروند نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حضور چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس نیز گفت: آنهایی که اسم نوشتند اگر تایید صلاحیت شدند، می‌آیند اما آن‌ها باید قبل از نام‌نویسی راه‌های خوبی انتخاب می‌کردند که نکردند.

مهدوی‌کنی همچنین در پاسخ به این پرسش که “آخرین پیام‌تان به جبهه پایداری چیست؟” گفت: توصیه ما این است که بیایند و با هم باشیم و اگر هم رقابت می‌کنیم، یکدیگر را خراب نکنیم.

رییس مجلس خبرگان در برابر پرسش دیگری مبنی بر اینکه “چه نظری درباره بررسی صلاحیت‌ها دارید؟” پاسخ داد: ‌نظری در این مورد ندارم.

وی در ادامه، درباره علت کمرنگ شدن علاقه مردم به “وقف”، اظهار کرد: علت این است که در زمان پهلوی موقوفات را از بین بردند و به اطمینان مردم ضربه زدند. مردم اطمینان ندارند که ملک‌شان را وقف کنند. پهلوی‌ها تلاش داشتند روحانیت و وقف را که پشتوانه مالی برای کارهای فرهنگی بود، از بین ببرند.

ایسنا – مهدوی‌کنی افزود: به تدریج و با کار‌هایی که سازمان اوقاف انجام می‌دهد و همچنین با تشویق علما، باید این اعتماد به مردم بازگردد و سازمان اوقاف صداقت و درستکاری خود را نشان دهد، چراکه حافظ موقوفات است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر