2

خبری در مورد ۲ پرسپولیسی که تکذیب شد 

  • کد خبر : 252457
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

این دو بازیکن در حالی به خدمت سربازی رفتند که با پرسپولیس قرارداد داشتند. این دو شرایط سختی را در تبریز تجربه کرده و هرگز نتوانستند

 دیروز در خبرها آمده بود که احمد نوراللهی و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس به زودی قرارداد خود را برای ۲ فصل دیگر تمدید خواهند کرد.
احمد نوراللهی_امید عالیشاه خبری در مورد 2 پرسپولیسی که تکذیب شد 

افق نیوز/دیروز در خبرها آمده بود که احمد نوراللهی و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس به زودی قرارداد خود را برای ۲ فصل دیگر تمدید خواهند کرد.

 

همین خبر ما را بر آن داشت که دنبال صحت و سقم آن برویم. یک منبع موثق و نزدیک به این دو بازیکن به ما گفت: «احمد نوراللهی یک فصل دیگر و تا پایان لیگ هجدهم قرارداد دارد و هنوز بحثی درخصوص تمدید ۲ ساله قرارداد این بازیکن نیست.» این فرد مطلع درخصوص امید عالیشاه نیز تأکید کرد که این بازیکن تا نیم‌فصل اول لیگ هجدهم قرارداد دارد و قرار است نیم فصل دیگر و تا پایان لیگ هجدهم آن را تمدید کند اما خبری از تمدید ۲ ساله نیست. احمد نوراللهی و امید عالیشاه در حالی به خدمت سربازی رفتند که با پرسپولیس قرارداد داشتند. این دو شرایط سختی را در تبریز تجربه کرده و هرگز نتوانستند در تراکتورسازی در اوج بازی کنند. نوراللهی زودتر از عالیشاه به پرسپولیس برگشت و به دور از آمادگی لازم نشان داد.

 

با این حال این هافبک شوتزن زیر نظر برانکو تمرینات جدی‌تری را پشت سر گذاشت و اواخر فصل به اوج برگشت. احمد نوراللهی در دیدار برگشت مقابل الجزیره امارات با شوتی سنگین زیباترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند و ثابت کرد دوباره به اوج برگشته است. امید عالیشاه اما هنوز در مسابقه رسمی به میدان نرفته. او تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند و ظاهراً خیلی هم از اوج فاصله نگرفته است. برانکو بارها در مصاحبه‌هایش از امید عالیشاه تعریف و تمجید داشته و به نظر می‌رسد حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

با این وجود تمدید ۲ ساله قرارداد این دو بازیکن در اولویت باشگاه پرسپولیس هم نیست! گرشاسبی و دوستان به دنبال حفظ وحید امیری، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا و بازیکنانی هستند که قراردادشان به اتمام رسیده و هنوز زیر بار تمدید قرارداد جدید نرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252457

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر