1

مذاکره با آمریکا خیانت به انقلاب است

  • کد خبر : 254584
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

جریانات پول‌پرستی و فرهنگ مادی بر حسب زمان تغییر می‌کنند و باید هوشیار باشیم اما از ابتدا جبهه حق و باطل در مقابل هم بودند و امروز نیز جبهه کفر و نفاق با هم متحد شدند و در مقابل  جبهه ناب اسلامی ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که برخی جناح‌ها پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند، گفت: این اقدام ساده‌لوحی نیست بلکه خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

 حجت الاسلام «محمد مختاری» ظهر امروز (یکم تیر) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: فلسفه و ضرورت دین در زندگی به فعلیت رسیدن قابلیت انسانیت در وجود انسان‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های اصلی انسان در حد قابلیت است که باید آن‌ها را به فعلیت برسانیم و برای آسیب ندیدن در زندگی باید به حقایق عالم توجه کنیم‌.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: توجه به روح ملکوتی و اعمال و رفتار از نشانه‌های سنجش میزان بیداری عقل، فطرت و وجدان انسان است اما عقل و وجدان افراد جسم محور و مادی در خواب است.

مختاری ادامه داد: جریانات پول‌پرستی و فرهنگ مادی بر حسب زمان تغییر می‌کنند و باید هوشیار باشیم اما از ابتدا جبهه حق و باطل در مقابل هم بودند و امروز نیز جبهه کفر و نفاق با هم متحد شدند و در مقابل  جبهه ناب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به این‌که با انقلاب اسلامی چنگال چدنی و چهره زشت فرهنگ مادی غرب آشکار شد، تصریح کرد: باید مردم و جوانان ماهیت آمریکای جهان‌خوار و  فرهنگ مادی غرب را بشناسند، چون آنان به دنبال حقوق بشر نیستند بلکه به‌دنبال چپاول و سلطه‌گری بر جهان هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که برخی جناح‌ها پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند، افزود: این اقدام ساده‌لوحی نیست بلکه خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

مختاری ادامه داد: اروپا و آمریکا امروز در کنار عربستانی که هیچ دموکراسی در آنجا وجود ندارد قرار دارند و با هم علیه ملت مظلوم یمن متحد شد تا آنان را از پای درآورند.

وی از دولت و مسئولان خواست تا اوضاع کشور را سر و سامان دهند و ادامه داد: مشکلات ما در داخل قابل حل است و دولت باید امید خود از خارج را قطع و بر داخل کشور  تکیه کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم پای انقلاب ایستادند و به هیچ دولت و جناح سیاسی چک سفید امضاء ندادند و امیدواریم دولت نیز تکلیف برجام و بخش‌های دیگر را هر چه سریع‌تر مشخص کند.

وی با بیان این‌که دفاتر تبلیغات اسلامی باید ساماندهی درست تبلیغی را انجام دهند، تصریح کرد: مهم‌ترین وظایف حوزه‌های علمیه تبلیغ عالمانه و به روز دین است تا معارف الهی را به مردم ابلاغ کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار کرد: شهید چمران افتخار جامعه دانشگاهی و کشور بود و با این‌که در آمریکا درس خواند اما در کوره انسان‌سوز آمریکایی خالص‌تر شد.

مختاری با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران مظلوم این شهید، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رکن قوه قضائیه عدالت‌خواهی و عدالت‌محوری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر