به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از حقوق مشتریان و جهت ایفای نقش موثر در کنترل التهاب قیمتی حاکم بر بازار خودرو، شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور را ملزم کرد که در این برهه حساس بازار، ضمن رعایت کامل آیین نامه اجرایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بر رعایت کامل قیمت های مصوب محصولات سایپا توسط تمام پرسنل و ارکان فروش نمایندگی ها نظارت کامل داشته باشند.
در این بخشنامه تاکید شده است که یکایک کارکنان فروش نمایندگی هاتمامی محصولات سایپا را فقط براساس قیمت های اعلام شده از سوی شرکت سایپا به فروش برسانند و بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه اقدام به فروش مغایر با قیمت های مصوب، مطابق آیین نامه انضباطی شرکت سایپا اقدام خواهد شد.
همچنین در ادامه این بخشنامه آمده است؛ در صورت وصول هرگونه گزارش از نهادهای نظارتی مبنی بر اخذ وجوه اضافی از مشتریان ( هرگونه وجه مازاد بر قیمت رسمی خودروها )، ضمن اقدام جدی مطابق دستورالعمل های گروه خودروسازی سایپا، صاحب امتیاز نمایندگی در مراجع نظارتی و قضایی پاسخگو خواهد بود.
علاوه بر این در این بخشنامه اظهار امیدواری شده استکه نمایندگان بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با رعایت موازین شرکتی و قانونی، نقش موثر و مفیدی در ایجاد آرامش و انضباط در بازار خودروی کشور ایفا کنند.
مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ آماده دریافت هرگونه گزارش و ارائه راهنمایی های لازم است.