به گزارش سایپا نیوز؛ محمد رضا مهری هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنها به شرکت دانست و گفت: شرکت خدمات فنی رنا همواره در مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات ویژه برای مشتریان پیش قدم بوده و موفقیت های چشمگیری نیز به دست آورده که این موضوع مسئولیت این شرکت و نمایندگی های مجاز را بیش از پیش کرده است.
مهری ضمن اشاره به ارتقا رضایت مندی مشتریان و دارندگان محصولات شرکت سایپادیزل، ارتقا سهم بازار خدمات و رونق کسب و کار نمایندگان و افزایش وفاداری مشتریان، یادآور شد: در صورت اجرای موفق طرح، برای سایر محصولات سایپادیزل در سال جاری با همکاری شرکای تجاری، طرح های مشابه نیز انجام خواهد شد.
وی اساس انتخاب نمایندگی ها برای اجرای طرح را میزان پراکندگی کامیونت های الوند و میزان پذیرش نمایندگی ها دانست و گفت این طرح در تمام استان های سراسر کشور اجرا می شود.
معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا از اجرای این طرح از تاریخ ۱۹/۰۳/۹۷ لغایت ۳۱/۰۳/۹۷ خبر داد و اعلام کرد مشتریان کامیونت الوند می توانند از خدمات رایگان تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن، تست گاز کولر و دریافت یک عدد فیلتر روغن رایگان به عنوان هدیه بهره مند شوند.