به گزارش افق نیوز به نقل از ارتباطات امدادخودروایران، شهرام صالحی اظهار کرد: تحول در ارائه خدمات امدادی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از حدود دوسال پیش در دستور کار قرار گرفته و با شتاب در مسیر هوشمندسازی این خدمات پیش خواهیم رفت.
صالحی اضافه کرد: یکی از محورهای برنامه ریزی جدید، رفع حداکثری ایرادهای احتمالی خودروها در محل است به گونه ای که هموطنان بتوانند به سفرهای درون شهری و برون شهری خود ادامه دهند.
وی افزود: حمل خودرو هموطنانی که با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس می گیرند، آخرین راهکاری است که به آن فکر می کنیم و اولویت امدادخودروایران ابتدا ارائه مشاوره فنی و راه اندازی تلفنی و در وهله بعد، ارائه خدمات تعمیراتی و رفع ایراد در محل توقف خودرو است.
مدیرعامل امدادخودروایران با اعلام اینکه تمام تلاش این شرکت جلب رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو است، ادامه داد: برای تحقق این هدف، ناوگان جدیدی را از اواخر سال۹۶ با عنوان «امدادپلاس» در مجموعه خدمات امدادی خود تعریف کرده ایم که باعث تقویت توان شرکت در رفع ایرادهای احتمالی خودروها در محل شده است.
صالحی با بیان اینکه در سبد قطعات ناوگان امدادپلاس حدود ۴۵۰قطعه قرار گرفته تا امکان ارائه خدماتی فراتر از امدادهای معمولی فراهم آید، افزود: از جمله این خدمات می توان به تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، استارت، شیلنگ پایین رادیاتور و دهها مورد دیگر اشاره کرد که ضمن ارتقا سطح رضایت مشتریان ارائه آنها از اتلاف وقت ایشان جلوگیری کرده و به کاهش ترافیک شهری نیز کمک شایانی خواهد کرد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن ایساکو از جمله روش های دریافت خدمات از شرکت امدادخودروایران هستند و شماره هایی که ممکن است به شیوه های گوناگون به عنوان تلفن امدادخودروایران اعلام می شوند، مورد تائید نیستند و برای سواستفاده از اعتماد هموطنان به شرکت های مجاز امداد خودرویی مطرح شده اند.
صالحی در پایان از هموطنان به ویژه مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خواست تا شماره ۰۹۶۴۴۰ را به عنوان تنها شماره تلفن شرکت امدادخودروایران به حافظه خود یا تلفن همراهشان بسپارند تا در صورت نیاز به خدمات امدادی در هرکجا و هر ساعت از شبانه روز بتوانند از آن استفاده کنند.