2

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب شد

  • کد خبر : 25534
  • ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۰

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت طی حکمی از سوی وزیر نفت به عنوان عضو و نایب رئیس شورای راهبری توسعه فناوریهای انرژی کارآمد و انرژیهای تجدیدپذیر منصوب شد

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از سوی وزیر نفت به عنوان نایب رئیس شورای راهبری توسعه فناوریهای انرژی کارآمد و انرژیهای تجدیدپذیر منصوب شد.

مهندس عباس کاظمی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت طی حکمی از سوی وزیر نفت به عنوان عضو و نایب رئیس شورای راهبری توسعه فناوریهای انرژی کارآمد و انرژیهای تجدیدپذیر منصوب شد.

در این حکم به لزوم توسعه فناوریها در جهت حفظ و صیانت از منابع انرژی و جلوگیری از مصرف غیر بهینه سوختهای فسیلی و به منظور جهت دار کردن حوزه های فناوری مربوط به بهبود کارایی انرژی و صرفه جویی در مصرف گاز و فرآورده های نفتی و استفاده موثر از انرژی های تجدید پذیر در گستره صنعت نفت کشور اشاره شده است.

شایان ذکر است مهندس کاظمی با توجه به ماده ۳ دستور العمل اجرایی شورای راهبری توسعه فناوریهای انرژی کارآمد و انرژی های تجدیدپذیر و با داشتن تجارب و تخصص های مرتبط به مدت ۲ سال به عنوان عضو و نایب رئیس شورای راهبری توسعه فناوریهای انرژی کارآمد و انرژیهای تجدیدپذیر از طرف مهندس قاسمی وزیر نفت به این سمت منصوب شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25534

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر