1

چراغ سبز وزارت ورزش به باشگاه “استقلال”

  • کد خبر : 257985
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

باشگاه استقلال پس از بازگشت کاروان تیم ملی به تهران دچار یک چالش بسیار بزرگ شد که در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر همچنان درگیر آن است.

باشگاه استقلال پس از بازگشت کاروان تیم ملی به تهران دچار یک چالش بسیار بزرگ شد که در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر همچنان درگیر آن است.

مدافع تیم ملی که در جام جهانی خوش درخشید، مدعی پیوستن به ترابوزان اسپور ترکیه شد اما باشگاه استقلال تأکید دارد که رضایتنامه اش را صادر نمی کند چون مجید حسینی (بر اساس ادعای آنها) یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. حالا کار به جایی رسیده که حتی صحبت از به میان آمدن پای فیفاست و طرفین می خواهند از آن طریق کار را جلو ببرند.  در این میان دیروز صبح شنیدیم که بعضی از مدیران وزارت ورزش هم به استقلالی ها اعلام کرده اند اگر مستندات شان محکم است و می توان با آن مانع حضور سیدمجید حسینی در تیم ترکیه ای شد، یک قدم هم به عقب برنداشته و مقتدرانه جلو بروند تا بتوانند کار را به سود خود تمام کنند. حالا باید دید آیا استقلالی ها می توانند زمینه برای بازگرداندن مدافع خود را فراهم کنند یا نه؟ البته وینفرد شفر هم تأکید دارد اگر سیدمجید حسینی برگردد، با کمال میل از وجودش در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد.جدایی سیدمجید حسینی از استقلال مسئله ای است که سر و صدای بسیار زیادی راه انداخته است .

 

 روزنامه خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر