4

ستاره‌ی سرخپوشان به زودی آبی‌پوش می‌شود!

  • کد خبر : 261231
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

با اینحال رسانه‌های دیگر آلمانی گزارش دادند که توافق دو باشگاه بر سر رودی، توافقی لفظی بوده و تا کنون هیچ سند و مدرکی امضا نشده است. رودی بعد از اولین بازی بایرن در فصل جدید بوندس‌لیگا که با پیروزی در مقابل هوفنهایم به پایان رسید شایعات را تایید کرد و گفت قصد دارد به زودی از بایرن جدا شود.

Image result for ‫سباستین رودی‬‎

افق نیوز/رسانه‌های آلمانی می‌گویند سباستین رودی ملی‌پوش آلمانی و ستاره‌ی بایرن مونیخ به زودی به جای پیراهن قرمز این تیم، آبی‌پوش شده و به باشگاه شالکه منتقل خواهد شد.

با اینحال رسانه‌های دیگر آلمانی گزارش دادند که توافق دو باشگاه بر سر رودی، توافقی لفظی بوده و تا کنون هیچ سند و مدرکی امضا نشده است. رودی بعد از اولین بازی بایرن در فصل جدید بوندس‌لیگا که با پیروزی در مقابل هوفنهایم به پایان رسید شایعات را تایید کرد و گفت قصد دارد به زودی از بایرن جدا شود.روزنامه‌ی آلمانی وست‌دویچه آلگماینه زایتونگ در خبری ویژه اعلام کرد که دو باشگاهبایرن مونیخ و شالکه۰۴ در مورد انتقال سباستین رودی به توافق رسیده‌اند و این ملی‌پوش آلمانی به زودی در مقر شالکه به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.

وست‌دویچه آلگماینه زایتونگ در گزارش خود اعلام کرد که رقم انتقال سباستین رودی ۱۶ میلیون یورو خواهد بود. از سوی دیگر درک شلارمان خبرنگار شبکه‌ی تلویزیونی اسکای هم گفت مبلغ قرارداد انتقال رودی بیشتر از ۱۵ میلیون یورو خواهد بود ولی در عین حال به ۲۰ میلیون دلار نخواهد رسید.

کیکر هم می‌گوید شالکه رودی را به عنوان جایگزین هافبک الجزایری خود نبیل بن‌طلب می‌خواهند که صحبت‌‌های زیادی درباره‌ی انتقال او به باشگاه المپیک مارسی مطرح شده است. باید دید آیا تیم دومنیکو تادسکو می‌تواند سرانجام رودی را در جمع بازیکنان خود ببیند؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261231

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر