1

ستاره بی جانشین برانکو در پرسپولیس!

  • کد خبر : 261648
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

او که رفته رفته خود را به ترکیب اصلی پرسپولیسی ها رساند در مدت زمانی محدودی توانست به همانی که هواداران از او انتظار دارند تبدیل شود. همان بازیکنی که در دیدار حساس برابر الدحیل توانست با حرکات هجومی خود و البته ارسال پاس های خطرناک، قلب زمین حریف را از آن خود کند.

بشار رسن و گادوین منشا در دو فصل اخیر جزو مهره های کلیدی پرسپولیس بوده بشار رسن و گادوین منشا به خصوص در آسیا، عملکرد خوبی داشته اند.

بدون شک هافبک عراقی پرسپولیسی ها در دیدار این تیم برابر الدحیل موفق شد یکی از بهترین نمایش های خود را نشان دهد.

پرسپولیسی ها این روزها مزد اصرار خود را برای به دست آوردن بازیکن تیم امید عراق را می گیرند. سرخ پوشان دقیقا در روزهایی که از جذب بازیکن محروم هستند و البته تعدادی از بازیکنان اصلی خود را نیز از دست دادند بشار رسن را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان خود به میدان می فرستند. هافبک خوش فکر عراقی این روزها حکم عصای دست برانکو را در تنظیم حملات پرسپولیسی ها دارد.

بشار رسن که رفته رفته خود را به ترکیب اصلی پرسپولیسی ها رساند در مدت زمانی محدودی توانست به همانی که هواداران از او انتظار دارند تبدیل شود. همان بازیکنی که در دیدار حساس برابر الدحیل توانست با حرکات هجومی خود و البته ارسال پاس های خطرناک، قلب زمین حریف را از آن خود کند.

هر آنچه که هست نوع بازی بشار رسن که ابدا دافعه برانگیز نیست و تاثیر او در حفظ توپ و میدان باعث شد تا او به یکی از بازیکنان محبوب کادرفنی و هواداران تبدیل شود. همان بازیکنی که امشب نیز توانست فرم ایده آل خود را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به نمایش بگذارد. البته از این نکته نیز نباید گذشت که بشار در دقایق پایانی کاملا خسته نشان می داد که برای پرسپولیسی ها که روی نیمکت بازیکنی برای تعویض و جایگزینی وی ندارند کاملا طبیعی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر