1

هجمه کنونی به ولایت فقیه در طول تاریخ بی سابقه است

  • کد خبر : 26250
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

تمام جبهه کفار و مشرکین با تمام قدرت و ابزارهای تکنولوژیک، اقتصادی و سیاسی خود همین یک نقطه را هدف گیری کرده اند

رئیس مؤسسه امام خمینی گفت : تمام جبهه کفار و مشرکین با تمام قدرت و ابزارهای تکنولوژیک، اقتصادی و سیاسی خود اصل نظام را هدف گیری کرده اند اما خداوند هر روز مقام ولایت را عزیزتر می کند.
آیت الله مصباح یزدی پنج شنبه شب در دیدار اعضای جبهه پایداری طی سخنانی با یادآوری اینکه«امام خمینی به همه ما یاد داد که خداوند قبل از هر جا در میدان سیاست است»، گفت: من این باور را از گذشته داشته ام و هر روز نیز نشانه های بیشتری برای آن یافته ام که خدای جبهه های دفاع مقدس، همان خدای دانشگاه ها، همان خدای حوزه های علمیه و همان خدای عرصه های سیاست و اقتصاد است.
وی ادامه داد: همان خدایی که در جبهه ها آن معجزات را آفرید و آن پیروزی ها را برای ما رقم زد، می تواند به ذهن جوانان دانشگاهی ما مسائلی را بیاندازد که دانشمندان جهان متحیر بمانند.
وی با انتقاد از رواج سیاست ورزی غیرمؤمنانه و بی توجهی به نقش خداوند در عرصه سیاست تأکید کرد: خدای سیاست نیز همان خدای جبهه ها و دانشگاه ها است اما متأسفانه حتی برخی از افراد متدین ما به ویژه در عرصه سیاست تصور می کنند که برای پیروزی و جلوگیری از شکست های ظاهری مجبور هستند که از همان روش ها و ابزارهای غیرمؤمنانه غربی ها استفاده کنند و هر جا پول باشد، برد با آن هاست.
وی در ادامه با بیان اینکه هجمه کنونی به ولایت فقیه در طول تاریخ در مقایسه با سایر هجمه های تبلیغاتی بی سابقه است، اظهار داشت: تمام جبهه کفار و مشرکین با تمام قدرت و ابزارهای تکنولوژیک، اقتصادی و سیاسی خود همین یک نقطه را هدف گیری کرده اند اما خداوند هر روز مقام ولایت را عزیزتر می کند.
وی در خصوص انتخابات مجلس نهم نیز تأکید کرد که مسئله عمده و وظیفه اصلی شناخت افراد اصلح و مفید برای اسلام و انقلاب به منظور ورود به مجلس است که اگر این کار به درستی انجام شود، هیچ شکستی در آن نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26250

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر