3

رونق نشست های بی رونق اپوزیسیون

  • کد خبر : 26385
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵

اغلب این افراد به بندبازی و شنیدن بوی دلار از دور معروفند

پیوند گروهک های سلطنت طلب با عناصر اصلاح طلب فراری (فعال در فتنه سبز) عمیق تر می شود.
در حالی که پیش از این اعلام شده بود شماری از عناصر ورشکسته قصد دارند در سوئد نشستی ترتیب دهند، اخبار بعدی حاکی از آن است که این نشست توسط سه تن از افراد معروف به فرصت طلبی به نام های محسن سازگارا، علیرضا نوری زاده و محسن مخملباف طراحی شده و میزبان هم شهریار آهی است. این عده پیش از این هم نشست های مخفیانه ای را در پاریس و لندن برگزار کرده اند که با رسوایی هایی همراه بوده است. برای مثال در بحبوحه یکی از همین نشست ها در لندن که از سوی نوری زاده راه اندازی شده بود، داودی مهاجر لو داد که استخبارات رژیم سعودی حامی مالی نشست است هم در آن نشست ها و هم در نشست سوئد، از دو طیف سلطنت طلب و گروه های تروریستی نظیر کومله نیز دعوت شده است.
در میان دعوت شدگان به نشست مخفی سوئد، نام برخی عناصر دم دستی و ورشکسته دیده می شود از جمله؛ عبداله مهتدی (سرکرده کومله)، مصطفی حجری، مهرانگیز کار، رامین پرهام، جمشید و هوشنگ اسدی، حسن شریعتمداری (حزب منحله خلق مسلمان)، مجتبی واحدی، نوشابه امیری، اکبر عطری، رضا علیجانی، کاظم علمداری، مسعود بهنود، فاطمه حقیقت جو، محمدعلی توفیقی (سازمان مجاهدین)، مرتضی کاظمیان، احمد باطبی، علی افشاری، مریم میردامادی، آرش بهمنی و چند نام در پیت مشابه!
اغلب این افراد به بندبازی و شنیدن بوی دلار از دور معروفند و به همین دلیل هم معمولا رونق بخش نشست های بی رونق اپوزیسیون هستند.
در همین حال در راستای نزدیکی طیف های التقاطی چپ به یکدیگر که هم اکنون زیر پرچم آمریکا و اروپا جمع شده اند، روز شنبه رجب مزروعی (حزب مشارکت) و فرخ نگهدار (سرکرده گروهک فدائیان خلق) در برلین و در جمع شماری از عناصر ضدانقلاب، نشست مشترکی برگزار کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر