2

تراکتورسازی کار بزرگی انجام داد/ بزرگترهای تیم نشان دادند که بازیکنان خوبی هستند

  • کد خبر : 264663
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

مربی تیم تراکتورسازی می‌گوید علاوه بر گل زدن، اینکه تیمش برابر استقلال خوزستان دروازه اش را بسته نگه داشته، اتفاق بزرگی است.

محمد تقوی، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: در فوتبال نمی‌شود همیشه به یک شکل بازی کرد. گاهی مجبور می‌شویم بازی را کنترل کنیم. با بزرگترهای تیم صحبت کرده بودیم که بازی را کنترل کنیم. بزرگترهای تیم نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند. سایر بازیکنان ما هم می‌توانند به زودی ملی پوش شوند.

وی ادامه داد: اتفاق بزرگی در تیم ما افتاد که تیم ما گل نخورد. این قدم مثبتی برای تیم ما بود. فلسفه مربیگری من این است که از بازیکنانم بهترین بازی را بگیرم. معتقدم این برد متعلق به بازیکنان است چون آن‌ها ثابت کردند نیازی‌ به مربی ندارند و همه آنها بازیکنان بزرگی هستند.

تقوی تصریح کرد: سعی می‌کنم از توانایی بازیکنان استفاده کنم و چیزی که در وجودشان هست را بیرون بکشم. همان‌طور که ما در نیمه اول سه گل به ثمر رساندیم، می‌توانستیم در نیمه دوم سه گل بخوریم اما سعی کردیم جریان بازی را کنترل کنیم. در بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کردم که نیمه اول را فراموش کنند و به فکر نیمه دوم باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264663

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر