6

جنگ اقتصادی نیازمند چریک‌های اقتصادی و صنعتی است

  • کد خبر : 269584
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

در این شرایط تمام امکانات کشور باید برای بومی سازی مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی هدایت شود که این مهم در این شرکت عملیاتی و بهره برداری نیز شده است و مواد اولیه وارداتی در آزمایشگاه‌های شرکت با ترکیبات مواد داخلی انجام می‌شود.

مهندس قاطع گفت: در شرایط کنونی که دشمن تمامی امکانات خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران بسیج کرده، امور صنعت و اقتصاد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی با فعالیت‌های معمولی پوشش داده نخواهد شد.

به گزارش افق نیوز/ حمید قاطع مدیر عامل یک واحد صنعتی تولید کاشی و سرامیک با بیان این که در شرایط جنگ اقتصادی تمامی بخش‌های اقتصادی و صنعتی کشور باید حالت جنگی و دفاعی داشته باشند، گفت: در شرایط کنونی که دشمن تمامی امکانات خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران بسیج کرده، امور صنعت و اقتصاد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی با فعالیت‌های معمولی پوشش داده نخواهد شد، لذا تمام بخش‌های اقتصادی و صنعتی کشور به ویژه در حوزه تولید باید با تمام توان و همت به میدان بیایند.

وی با تاکید بر این نکته که لازم است در مقابل اتاق جنگ‌هایی که دشمن ایجاد کرده است، در کشور اقدامات متقابلی انجام شود، افزود: در چنین شرایطی فعالیت‌های معمولی کافی نیست و باید با اقدامات جهادی به جنگ دشمن برویم.

قاطع با بیان اینکه این اقدامات قطعا نیازمند عزم جدی در بخش خصوصی و دولتی است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران با تاسی از فرهنگ غنی اسلام و آموزه‌های دینی شرایط دشوارتری را در دهه‌های گذشته پشت سر گذاشته و قطعا با تبعیت از فرامین رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید و همت و تلاش ملت بزرگ ایران از این مقطع نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در اکثر واحدهای تولیدی دیده می‌شود که به دلیل افزایش نرخ ارز و نرخ مواد اولیه وارداتی، تولید آن ها به مشکل خورده و یا قیمت تمام شده محصولات آن ها افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رفع وابستگی از منابع خارجی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در این شرایط بسیار ضروری و مهم است، ادامه داد: در این شرایط تمام امکانات کشور باید برای بومی سازی مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی هدایت شود که این مهم در این شرکت عملیاتی و بهره برداری نیز شده است و مواد اولیه وارداتی در آزمایشگاه‌های شرکت با ترکیبات مواد داخلی انجام می‌شود.

قاطع در پایان با بیان اینکه ما نیز در واحد صنعتی خودمان این سیاست اصولی را دنبال خواهیم کرد، یادآور شد: البته این موضوع در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته، بر این اساس شایسته است تا در شرایط کنونی توجه ویژه به این موارد شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر