1

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۱۰/۰۵

  • کد خبر : 272096
  • ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به دیروز ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان شد.

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 97/10/05

به گزارش  فق نیوز،امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به دیروز افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۶۲ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۷۴ دلار معامله می‌شود. بهای فروش طلای جهانی نسبت به دیروز ۴ دلار افزایش یافته است.

** قیمت های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

گفتنی است، صرافی‌های دولتی صبح امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰  هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کردند.

باتوجه به افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، صرافی های دولتی نیز قیمت های خرید و فروش ارز را نسبت به قیمت های صبح، افزایش دادند؛ هم اکنون دلار در این صرافی ها با ۹۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود.

صبح امروز قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو  نیز در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان شده بود.

اما با افزایش قیمت ارز در این صرافی ها، یورو با ۶۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح با قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می شود.

همچنین،یورو در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت ۴۷۹۰ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوندانگلیس نیز ۵۳۳۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر