2

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با مربیان ۲۱ ملیتی!

  • کد خبر : 272432
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱

جام ملت‌های آسیا برای اولین مرتبه با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود و نکته جالب توجه تنوع ملیتی مربیان تیم‌های مختلف قاره است.

کی روش

جام ملت‌های آسیا برای اولین مرتبه با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود و نکته جالب توجه تنوع ملیتی مربیان تیم‌های مختلف قاره است.

به گزارش افق نیوز، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در شرایطی از ۱۵ دی ماه در کشور امارات آغاز می‌شود که چهره‌های بزرگی روی نیمکت‌های تیم‌های آسیایی وجود دارند.

۲۱ مربی از کشورهای آرژانتین، پرتغال، ایتالیا، صربستان، انگلستان، جمهوری چک، استرالیا، بلژیک، آلمان، روسیه، اسلوونی، کره جنوبی، اسلواکی، اسپانیا، مونته نگرو، هلند، الجزیره، ژاپن، کره شمالی و ترکمنستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

فقط چهار تیم در این رقابت‌ها هستند که با مربی‌های بومی در مسابقات شرکت خواهند کرد و ژاپن، استرالیا، ترکمنستان و کره شمالی این چهار کشور هستند.

مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شاهد نام‌های بزرگی روی نیمکت‌ها خواهد بود؛ نظیر مارچلو لیپی که با ایتالیا قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شده و تماشای او با تیم ملی چین جالب توجه خواهد بود، یا زاکرونی مربی سابق میلان که پس از کسب قهرمانی با ژاپن، حالا به دنبال قهرمانی به عنوان میزبان رقابت‌ها با امارات است.

روی نیمکت فیلیپین هم که برای اولین مرتبه به مرحله نهایی راه یافته، شاهد حضور اریکسون هستیم که تجربیات فراوانی از حضور در فوتبال ایتالیا و سرمربیگری در تیم ملی انگلستان دارد.

همچنین باید به هکتور کوپر روی نیمکت ازبکستان اشاره کرد و کارلوس کی روش که یکی از مربیان پرافتخار فوتبال دنیا در رساندن تیم‌ها به جام جهانی به شمار می‌رود.

منبع: ورزش سه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر