4

پاسخ اینستاگرامی همتی به یک سوال: آیا بانک مرکزی از اصلاح نظام بانکی غافل است؟

  • کد خبر : 272807
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

 طی چند ماه اخیر، تمرکز بانک مرکزی بر بازار ارز وتلاش برای ایجاد ثبات در این بازار ، این تصور را موجب شده است که بانک مرکزی از موضوع مهم اصلاح نظام بانکی غفلت کرده یا آن را به تأخیر انداخته است.

پاسخ اینستاگرامی همتی به یک سوال: آیا بانک مرکزی از اصلاح نظام بانکی غافل است؟

به گزارش افق نیوز/ عبدالناصر همتی، رییس کل بانک‌مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی درباره اصلاح نظام بانکی، اظهار داشت: طی چند ماه اخیر، تمرکز بانک مرکزی بر بازار ارز وتلاش برای ایجاد ثبات در این بازار ، این تصور را موجب شده است که بانک مرکزی از موضوع مهم اصلاح نظام بانکی غفلت کرده یا آن را به تأخیر انداخته است.

وی ادامه داد:به اطلاع کارشناسان و صاحبنظران ومردم عزیز می رسانم طی سه ماه گذشته براساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و با تشکیل کمیته نقدینگی و بازار پول متشکل از جمعی از صاحبنظران اقتصادی، پولی و بانکی و مسؤلین بانک مرکزی وطی جلسات متعدد برنامه های لازم برای این امر خطیر طراحی شده است و به یاری خداوند متعال به تدریج و با تأیید مراجع ذیربط اجرایی خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی در پایان این یادداشت آورده است:معضلات پیش انباشته در نظام بانکی و حساسیت این امر نیازمند دقت نظر و تدبیر لازم در اصلاح نظام بانکی می باشد پرهیز ازتعجیل، تداوم ثبات بازار پول وصیانت از سپرده های مردم، پیش شرط های هر اقدامی در این زمینه است. مضافا که بانک های کشور بی وقفه  در خدمت اقتصاد کشور و جامعه خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر