2

یک پیشنهاد جذاب برای سرگرم شدن

  • کد خبر : 274202
  • ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

سرگرم شدن همیشه به معنای این نیست که فقط بخواهیم از گذر زمان خودمان مطمئن شویم بلکه گاهی اوقات دوست داریم با انجام بازی های از زمان خودمان لذت ببریم.

بازی باقلوا برای گذراندن وقت درکنار دوستان یک پیشنهاد بی نظیر است.

برای پی بردن به پاسخ گیم باقلوا و این که بتوانید مرحله به مرحله این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید؛ کافی است اطلاعات لغتی خودتان را بالاتر ببریدو با بالا بردن این اطلاعات به راحتی می توانید مرحله های بازی محبوب باقلوا را رد کرده و به امتیازات بسیار عالی برسید.

البته کمک گرفتن از بازی یکی از ویژگی های بسیار مرسوم است که در بازی باقلوا هم به سادگی امکان پذیر است.

راهنمایی های باقلوا فقط به صورت مشخص کردن حروف کلمات می باشد.

شاید کمی سخت به نظر برسد که به سختی چندین مرحله را پشت سر گذاشته و سکه های آن را جمع آوری کرده اید و به یک باره به مرحله ای می رسید که جواب یک یا دو کلمه آن را نمی دانید.

در این صورت باید تمام این سکه ها را خرج کنید تا بتوانید به پاسخ گیم باقلوا در این مرحله دست پیدا کنید.

این ویژگی شاید یک قابلیت برای تیم بازی سازی باقلوا به شمار بیاید که کاربران را برای خرید سکه های بیشتر تحریک کند، اما در اصل می تواند یک محرک خوب برای کشف توانایی ها نیز باشید. شما زمانی که جواب مرحله ای را ندانید و سکه کافی برای راهنمایی گرفتن از بازی را نیز نداشته باشید، بدون شک بیشتر از ذهن خودتان کمک خواهید گرفت.

بازی های جذاب موبایلی  فندوق

از دیگر بازی های جذاب موبایلی که به کمک آن می توانید به سادگی از زمان خودتان استفاده مفید کرده و برای مدتی خودتان را سرگرم نمایید، بازی محبوب فندق می باشد.

فندق دارای جزئیات بیشتری است و مرحله های این بازی شاید به نظر بسیاری از کاربران دشوارتر باشد.

اما در نهایت با تلاش و صبر خودتان جواب بازی فندق نیز همانند بازی های دیگر برایتان مشخص خواهد شد.

فندق را بهتر است از سایت های مجاز و مارکت های معتبر مانند کافه بازار دریافت کنید. به علت این که ممکن است به پرداخت درون برنامه ای و خرید سکه های بیشتر نیاز داشته باشید و این موضوع می تواند از نظر امنیتی مشکل ساز باشد.

خرید سکه در این بازی به سادگی از طریق درگاه پرداخت درون برنامه ای امکان پذیر است.

اگر بازی فندق را از سایت بازار دریافت کرده باشید به راحتی می توانید با وارد کردن نام کاربر و رمز عبور خودتان به صفحه بازار مورد نظر وصل شوید.

اگر اعتبار بازار داشته باشید، می توانید از این اعتبار استفاده کرده و سکه تهیه نمایید ولی اگر حساب بازار شما خالی است، می توانید به صورت کاملا امن به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و نسبت به خرید سکه های بیشتر اقدام نمایید.

مرحله های این بازی به صورتی طراحی شده است که هر کسی بتواند حتی بدون خرید سکه نیز به جواب بازی فندق دست پیدا کند اما برای احتیاط بیشتر می توانید سکه های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

به احتمال بسیار زیاد قبل از آن که با بازی های زیبایی هم چون باقلوا و فندق آشنا شده باشید، بازی دیگری که زودتر از این دو به محبوبیت رسید را امتحان کرده باشید.

این بازی بسیار دوست داشتنی و پرطرفدار آمیرزا می باشد.

تعداد زیادی از دوستان شما به صورت گروهی به حل بازی آمیرزا می پردازند و با هم فکری کردن سعی می کنند این بازی مهیج را تا انتها ادامه دهند.

از جهتی بازی آمیرزا مرحله های زیادی دارد و ۵۰۰ مرحله نمی تواند به تنهایی توسط یک فرد در مدتی کوتاهی حل شود.

پس بهتر است قبل از هر چیزی به کمک یک تیم خوب و خوش فکر این بازی را ادامه دهید.

اگر دوست دارید در بازی آمیرزا موفق عمل کنید باید نسبت به بازی های روزانه نیز هوشیار باشید.

در بازی های روزانه آمیرزا چندین سوال کوچک از شما پرسیده خواهد شد که هم بسیار آسان است و هم می توانید تعداد به نسبت خوبی سکه در ازای پاسخ دادن به آن ها دریافت کنید.

در بیشتر بازی های سبک حدس کلمات این روزها شاهد اضافه شدن این قابلیت هستیم که اولین بار بازی آمیرزا از آن رونمایی کرد.

حل بازی آمیرزا به میزان زیادی به هوش و دقت شما بستگی خواهد داشت.

البته فاکتورهای مهم دیگری هم چون صبر نیز به حد کافی ضروری است.

تا زمانی که به حد کافی صبور نباشید دو فاکتور گفته شده دیگر، به کارتان نخواهد آمد. پس در درجه اول صبور باشید و سعی کنید از بازی کردن خود لذت ببرید.

شاید بهتر باشد که توانایی های خود را در بازی های آنلاین سبک حدس کلمات نیز به چالش بکشید. امکانی که در بازی های آمیرزا، باقلوا و فندق وجود ندارد.

شاید در آینده نزدیک بازی سازان این بازی ها برای این قابلیت نیز آپشنی در نظر بگیرند که کاربران بیشتری بتوانند از بازی های جذابشان لذت ببرند.

اما بازی محبوبی که در حال حاضر از این قابلیت پشتیبانی می کند، بازی زیبای لانتوری می باشد. لانتوری در مدتی کوتاه توانسته است بیشتر از هزاران کاربر فعال جذب کند که به صورت روزانه به آنلاین با هم به رقابت می پردازند.

این رقابت ها زمانی جذابیت خود را بیشتر نمایان می کند که رتبه بندی خود را در این بازی مشاهده کنید.

اگر چه قابلیت آنلاین بازی کردن با دیگران آن هم در بازی های حدس کلمات یک ویژگی واقعا وسوسه کننده و جذاب است، اما بسیاری از افراد و دوست داران این سبک ترجیح می دهند از حالت آفلاین این بازی ها لذت ببرند.

در بازی لانتوری پیش از صدها مرحله آفلاین قرار گرفته است که کاربرانی که مایل به انجام رقابت های آنلاین نیستند از این مرحله ها استفاد کرده و در رتبه بندی بازی کنندگان آفلاین نیز قرار بگیرند.

در رتبه بندی بازی کنندگان آفلاین، ملاک کسب رتبه های بهتر استفاده کمتر از سکه ها و زودتر تمام کردن مرحله های مختلف هر فصل می باشد.

اما اگر دوست دارید هیجان واقعی را در این بازی تجربه کنید، بهتر است بخش آنلاین آن را از دست ندهید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274202

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر