2

پیش بینی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از آینده بازار

  • کد خبر : 275069
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو از نظر مصرف کننده غیرمنطقی است، تاکید کرد: تا زمانی که خودروسازان عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.

رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو از نظر مصرف کننده غیرمنطقی است، تاکید کرد: تا زمانی که خودروسازان عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.

به گزارش افق نیوز، سعید موتمنی با اعلام این خبر گفت: ­­بازار در انتظار عرضه خودرو و ریزش قیمت‌ها است زیرا قیمت‌های فعلی خودرو از نظر مصرف‌‌‌کننده غیرمنطقی است.

وی ادامه داد: با وجود افزایش قیمت خودرو در کارخانه، ‌همچنان حاشیه بازار ‌ وجود دارد و­ تا زمانی که شرکت‌های خودروساز عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ­با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی قیمت خودرو در کارخانه اظهار داشت: بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد همچنان اختلاف قیمت ۹ تا ۲۳ میلیون تومان در بازار خرده‌‌فروشی وجود دارد.

موتمنی درخصوص قیمت برخی خودروها تصریح کرد: هم‌‌اکنون حاشیه بازار در گروه سمند ۱۶ میلیون تومان، گروه ۲۰۶ بیش از ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، گروه پژو ۴۰۵ حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ تومان­ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نزدیک به ۲۳ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد:­ بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده قرار بود ­­متقاضی پس از ثبت‌‌‌نام، خودرو را­ با فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه­ تحویل بگیرد که این رویه تاکنون محقق نشده است.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275069

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر