آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

در هر دو طرف مرز، مردم از منظره‌های زمستانی ایجاد شده در این منطقه شگفت‌زده شده‌اند. طبق گفته‌ی مایکل گای (Michael Guy) از بخش هواشناسی CNN، توده‌ی هوای سرد دیگری این آخر هفته وارد منطقه خواهد شد و فرصتی دوباره برای مشاهده‌ی مناظر عجیب و فوق‌العاده‌ی زمستانی ایجاد می‌کند.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

این نخستین بار نیست که دمای هوا در این منطقه به این اندازه کاهش پیدا می‌کند. ژانویه‌ی سال پیش، نیاگارا چشم اندازی فوق العاده‌ی از زمستان را به جهانیان نمایش داد و به منطقه‌ی شگفت‌انگیزی تبدیل شد که چشم همگان را به خود خیره کرده بود. در فوریه‌ی سال ۲۰۱۸، عکاسی به نام Adam Klekota از این صحنه‌ها عکاسی کرد و تصاویر سورئال فوق العاده‌ی را به نمایش گذاشت.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

امیدواریم که از دیدن این تصاویر و این عظمت عجیب لذت برده باشید. در کشور خودمان هم مناطقی هستند که زمستان‌های سختی دارند، آیا به نظر شما، آنجور که باید و شاید به زیبایی‌های طبیعت وطنمان هم توجه شده است؟ آیا گردشگران از زمستان‌های بی‌نظیر ایران خبر دارند؟ خود شما چطور؟ آیا تا به حال مناطق زمستانی را در همین فصل دیده‌اید یا صرفا ترجیح داده‌اید در زمستان، به مناطق گرمسیری کشورمان سفر کنید؟ منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

منبع: mymodernmet.com