2

رئیس امروز ثبت نام می‌کند!

  • کد خبر : 27796
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۹:۳۴

علی سعیدلو رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی منتظر مشخص شدن وضعیت محمدحسین قریب است

آخرین روز ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی امروز سپری خواهد شد که مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال و رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی جدی ترین گزینه ها برای ریاست هستند. در این میان حضور قریب به یک “اوکی” نهایی بستگی دارد.

روز پایانی مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همراه با ثبت نام رئیس آینده این فدراسیون خواهد بود که به نظر می رسد از بین علی سعیدلو و محمدحسین قریب یکی به عنوان گزینه اصلی ثبت نام خواهند کرد.

هرچند گمانه زنی ها شانس محمد حسین قریب برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را بیشتر از علی سعیدلو می دانند و او در جلسه ای چند ساعته با وزیر ورزش و جوانان همه توافقات را با محمد عباسی انجام داده است، اما حضور او برای ثبت نام به یک تایید منوط است که تا ظهر امروز سه شنبه مشخص خواهد شد.

محمد حسین قریب خارج از فوتبال مسئولیتی دارد که برای جدایی از آن نیازمند تایید مقامات مسئول است و همین امر مانعی برای حضور مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در انتخابات می‌شود. قرار است امروز سه شنبه جلسه ای در این مورد برگزار و تکلیف قریب مشخص شود. اگر در این نشست با حضور قریب موافقت شود، وی رئیس آینده فدراسیون فوتبال خواهد بود.

از سوی دیگر علی سعیدلو رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی که به نظر می رسد خارج از وزارت ورزش و جوانان قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارد منتظر مشخص شدن وضعیت محمدحسین قریب است تا در صورت نهایی شدن حضور وی برای ثبت نام یا انصراف تصمیم گیری کند.

البته براساس تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان مطرح شده بود، قرار است امروز حمید سجادی و عبدالرضا ساور نیز برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنند که البته با توافق محمد عباسی با محمدحسین قریب مشخص نیست این دو گزینه وارد ورزش ثبت نام خواهند کرد یا نه؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر