7

شهر جدید بهارستان باعث تعدیل قیمت مسکن در اصفهان می‌شود

  • کد خبر : 278361
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

معاون وزیر راه و شهرسازی در مبارکه گفت: زیربنای متروی اصفهان، بهارستان و مجلسی به سرانجام رسیده و اکنون در مرحله روسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مبارکه گفت: زیربنای متروی اصفهان، بهارستان و مجلسی به سرانجام رسیده و اکنون در مرحله روسازی است.

شهر جدید بهارستان باعث تعدیل قیمت مسکن در اصفهان می‌شود

به گزارش افق آنلاین ، حبیب‌الله طاهرخانی عصر امروز در آیین افتتاح ۶ پروژه عمرانی در شهر مجلسی با اشاره به خدمات وزارت راه و شهرسازی برای رفاه و آسایش مردم، اظهار داشت: هدف تمامی پروژه‌های اصلی این وزارت‌خانه، ارتقای زندگی در شهرهای جدید است.

معاون وزیر و راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح چند پروژه در شهر بهارستان، افزود: پروژه یادمان شهدا، عملیات احداث واحدهای مسکونی، مجموع پارک‌های سایت مسکن مهر و مدارس ازجمله پروژه‌های شهر جدید بهارستان بود که در زمان‌بندی تعیین‌شده تکمیل شده است.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی کمک ویژه‌ای در ارتقای سطح امنیت شهرها دارد، گفت: استقرار کلانتری شهر جدید مجلسی فرایند توسعه را تسریع کرده و با توجه به زیرساخت‌های موجود در این شهر می‌تواند در تعادل بخشی قیمت مسکن در منطقه کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

طاهرخانی بابیان اینکه شرکت‌های عمران باید روی رفع مسائل و مشکلات و گسترش خدمات در شهرها تمرکز کنند، بیان داشت: زیربنای متروی اصفهان، بهارستان و مجلسی به سرانجام رسیده و اکنون در مرحله روسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در توافقی که با کارخانه ذوب‌آهن اصفهان صورت گرفت ریل‌های این محور تأمین می‌شود و تنها مسئله پیش رو برای تکمیل متروی اصفهان، بهارستان و مجلسی تأمین اعتبارات خواهد بود، همچنین توافقی کلان بین شرکت‌های عمران شهرهای جدید، راه‌آهن کشور و مجموعه فولاد مبارکه انجام شد تا این پروژه به‌خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت شهر جدید مجلسی هنگامی می‌تواند اتفاق بیفتد که سیستم حمل‌ و نقل انبوهی بین مجلسی و اصفهان برقرار کنیم و این می‌تواند آینده مناسبی برای شهر مجلسی رقم بزند.

طاهرخانی با اشاره به مباحث و مشکلات اصلی خطوط متروی اصفهان مجلسی، خاطرنشان کرد: بحث اصلی شکل‌گیری رینگ است که از پایانه صفه به سمت بهارستان و بعدازآن به سمت مجلسی می‌آید در اکنون در دستور کار اتصال بهارستان به مجلسی راداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ساختمان مسجد امام حسن مجتبی(ع) که چهارمین مسجد مسکن مهر است، عنوان کرد: بعد از امنیت بُعد معنویت جز رویکردها و کارکردهای مجموعه شهرهای جدید بوده که در زندگی روزانه مردم تأثیر مناسبی دارد.

وی  بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های کشور بخصوص دستگاه‌های عمرانی مشکلات مالی دارند، عنوان کرد: دستگاه‌های مربوط به حوزه ساخت‌ و ساز مانند شهرداری‌ها تحت تأثیر مشکلات مالی قرار گرفته و مختص به مجلسی نبوده و سایر شهرداری‌های کشور دچار این مشکل شده‌اند.

به گزارش فارس، افتتاح ساختمان کلانتری شهر مجلسی، مسجد امام حسن مجتبی(ع)، پارک موسیقی، ۴۸ واحد مسکن مهر و آغاز عملیات محوطه‌سازی محله هنر و احداث روشنایی بلوارهای مسکن مهر بااعتباری بالغ‌بر ۶۶ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بهر برداری و انجام قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278361

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر