3

خوشحالم دل یک میلیون دشت ورامینی را شاد کردیم/ ترکیب شهرداری در آسیا تغییر نمی‌کند

  • کد خبر : 279205
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین بعد از کسب مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال گفت: وقت زیادی برای آماده سازی تیم نداریم و با ترکیب اصلی در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهیم کرد.


خوشحالم دل یک میلیون دشت ورامینی را شاد کردیم/ ترکیب شهرداری در آسیا تغییر نمی‌کند

افق آنلاین ، رحمان محمدی راد بعد از کسب دومین مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در استادیوم آزادی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم بعد از ۵ سال مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور را به دست بیاوریم و دل یک میلیون نفر از مردم خوب دشت ورامین را شاد کنیم این مقام قهرمانی را به شهدای دشت ورامین تقدیم میکنیم.

وی اظهار داشت: بعد از شکست‌هایی که در طول فصل صورت گرفت تیم عکس العمل‌های خوبی را نشان می‌داد و این موضوع یک بار دیگر در فینال تکرار شد و توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و دو پیروزی پیاپی مقابل سایپا بدست آورده و مقام قهرمانی را کسب کنیم.

 محمدی راد در خصوص حضور منسجم در لیگ باشگاه های آسیا بیان داشت: تیم شهرداری ورامین به صورت یک مجموعه منسجم فعالیت می‌کرد و از حمایت‌‌های همه مسوولان شهرستان برخوردار بوده است، در ابتدای فصل توانسته‌ایم یارگیری خوبی را انجام دهیم و فعالیت‌های این باشگاه با تفکرات خوب انجام می‌شود و در نهایت در مسابقات باشگاه‌های آسیا تغییرات زیادی صورت نمی‌گیرد و با ترکیب اصلی در مسابقات حضور خواهیم داشت، چرا که زمان زیادی برای آماده‌سازی نداریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین تصریح کرد: نیاز است نفرات تیم بعد از هفت ماه سخت و نفس‌گیر استراحت داشته باشند، چرا که  ۲۲۰ روز با تمام وجود در اختیار تیم بودند و باید در این ایام در کنار خانواده باشند تا ریکاوری خوبی داشته باشند.

وی در پایان گفت: جا دارد از تماشاگران پرشور ورامینی، خبرنگاران و تمامی مسوولان تشکر کنیم که همیشه یار و یاور باشگاه والیبال شهرداری ورامین بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=279205

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر