1

آنجلینا جولی برای دفاع از خانواده اش ممکن است قاتل شود! +تصویر

  • کد خبر : 28227
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴

وقتی از او سئوال کردند اگر لازم باشد برای دفاع از فرزندانش آدم بکشد ، آیا می تواند اینکار را انجام بدهد یا خیر؟ آنجلینا پاسخ داد :” فکر می کنم بتوانم

 

آنجلینا جولی برای دفاع از خانواده اش ممکن است مرتکب قتل شود!

این بازیگر برنده اسکار که همراه براد پیت از شش فرزند با نامهای مدوکس ۱۰ ساله ، پکس ۸ ساله ، زهرا ۷ ساله و شیلو ۵ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله نگهداری می کند ، برای محافظت از فرزندانش هر کاری که لازم باشد انجام می دهد.

وقتی از او سئوال کردند اگر لازم باشد برای دفاع از فرزندانش آدم بکشد ، آیا می تواند اینکار را انجام بدهد یا خیر؟ آنجلینا پاسخ داد :” فکر می کنم بتوانم . بله ، مطمئنا” برای دفاع از خانواده ام می توانم اینکار را انجام بدهم.”

آنجلینا که به انجام کارهای خیر و بشردوستانه در کشورهای جنگ زده شهرت جهانی دارد ، اخیرا” فاش کرد که در هنگام بازدید از این کشورها و مناطق جنگ زده و محروم موقعیتهای بسیار تلخ و وحشتناکی را تجربه کرده است.

سفیر صلح سازمان ملل متحد به یک مجله انگلیسی گفت:” هنگامیکه به عنوان سفیر صلح از مناطق جنگ زده و محروم بازدید می کنم ، گاهی اوقات مردم جلوی در محل اقامت من جمع می شوند و در حالیکه در را می کوبند فریاد می زنند: ما می دانیم که او اینجاست ، ما پاسپورتش را می خواهیم. برای مثال در سفر اخیری که به افغانستان داشتم با خیال راحت از هواپیما پیاده شدم و گمان کردم که همه چیز مرتب است اما وقتی به آنجا رسیدم مسئولان به من گفتند که مردم از آمدن تو خیلی عصبانی و ناراحت هستند.”

“آنها خیلی ناراحت و خشمگین بودند که من یک زن ، یک آمریکایی و یک عضو کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل هستم و به همین دلیل مرا هدف خشم و عصبانیت خود قرار داده بودند.”

آفتاب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر