2

سوت پایان کورس نقل و انتقالات ایران؛ خداحافظ میلیاردرهای پرحاشیه!

  • کد خبر : 283309
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

چرا که دیگر هیچ ستاره‌ای در فوتبال ایران به چند میلیارد تومان کمتر راضی نیست و صحبت از ارقام میلیونی، بحثی کاملاً ساده لوحانه خواهد بود!

نقل و انتقالات
با تصمیمی که وزارت ورزش برای باشگاه‌های پرخرج لیگ برتر ایران اتخاذ کرده است، مطمئناً فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار آرامی را شاهد خواهیم بود.

  در روزهایی که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از ناکامی در عملکرد خود در بازار نقل و انتقالات گذشته دائماً فریاد و ناله سر می‌دهند و رسماً شکست در آن را پذیرفته‌اند، وزارت ورزش سناریویی تازه‌ای را برای آنها کلید زد تا حسرت سرخآبی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز ادامه دار باشد و تاوان اشتباهات خود را در فصل بعدی هم بدهند!

وزارت ورزش و جوانان

بر اساس تصمیمی که وزارت ورزش اتخاذ کرده و به اطلاع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم رسانده است، در تابستان پیش‌رو و در بازار نقل و انتقالاتی آن، هیچ‌کدام از دو باشگاه و دیگر باشگاه‌های دولتی، مجاز به خرید‌های میلیاردی و سنگین نیستند و با توجه به مشکلات مالی و ارزی موجود، آنها باید سطح توقعات خود را کاهش دهند و به سراغ ارقام میلیونی بروند.

 

با این حساب، باید در تابستان پیش‌رو منتظر سیل خروج بازیکنان خارجی لیگ برتر باشیم که حقیقتاً هم جز چند مورد خاص، چیزی را نصیب باشگاه‌هایشان نکرده‌اند و فقط جیب برخی واسطه‌ها را پُرتر کردند که خداحافظی با آنها نه تنها تلخ، بلکه شیرین هم خواهد بود و جایگاهی که تحت تاثیر برخی اتفاقات غیرفوتبالی، نصیب خود کرده‌اند را به بازیکنان مستعد داخلی در انتظار فرصت خواهند داد، اما این ماجرا ابعاد منفی مختص به خود را هم خواهد داشت! اتفاقاتی نظیر به راه افتادن سیل مهاجرت ستاره‌های داخلی به کشورهای عربی و سوپر لیگ ترکیه، برای دریافت دستمزدی ایده‌آل! چرا که در لیگ برتر دیگر خبری از آپشن و ارقام میلیاردی نیست!

فوتبال ایران

این تصمیم قطعاً جوانب مثبت و منفی بسیاری را دارد که بیشترین تاثیراتش را در بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهیم دید، تاثیراتی که احتمالاً موجب سوت و کور شدن بازار نقل و انتقالات و یا احتمالاً بیراهه رفتن و پنهان‌کاری باشگاه‌ها در زمینۀ قراردادهای منعقد شده خواهد شد!، چرا که دیگر هیچ ستاره‌ای در فوتبال ایران به چند میلیارد تومان کمتر راضی نیست و صحبت از ارقام میلیونی، بحثی کاملاً ساده لوحانه خواهد بود!

ورزش ۱۱

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283309

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]