به دنبال بازدید از بهترین مکان‌ها در سال ۲۰۱۹ در فیلیپین هستید؟ در این مقاله لیستی از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در این قطب زیبای گردشگری در آسیای شرقی را باهم مرور می‌کنیم. شاید شما هم مسافر این منطقه بودید! با لست‌سکند همراه باشید.

برنامه‌ریزی برای سفر به فیلیپین در سال ۲۰۱۹ با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ جزیره می‌تواند سبب دستپاچگی و درگیری فکری هر مسافری شود. از تپه‌های نفس‌گیر و تخیلی باتان گرفته تا آبشارهای افشانه‌ای دریاچه سبو، فیلیپین دارای مکان‌های هیجان‌انگیزی است که ارزش جایگیری در لیست هر مسافری را دارد. چه عاشق تاریخ باشید و چه در حال پرسه در ساحل، می‌توانید از سفر به فیلیپین لذت ببرید.

برای کمک به داشتن سفری خوب در سال ۲۰۱۹ به این کشور، ما ۱۰ مکان برتر سیاحتی را به شما معرفی می‌کنیم. اگرچه پا گذاشتن روی تمام ۷۱۰۵ جزیره این کشور در یک سال تقریباً غیرممکن است، اما این لیست حداقل به شما چند تا از بهترین‌هایش را معرفی خواهد کرد.

  1. جزیره هوما، پالاوان

می‌خواهید به‌دور از شهرهای شلوغ و مکان‌های گردشگری در فیلیپین، نفسی تازه کنید؟ این جزیره که به‌ صورت جادویی همانند گهواره‌ای در دل آب‌های حیرت‌آور فیروزه‌ای پالاوان قرار دارد، مامن انسان‌های خسته‌ای است که به دنبال یک فرار گرمسیری و تجربه‌ی یک اکتشاف هستند. این جزیره‌ی دورافتاده با ترکیب کردن امکانات در سطح جهانی و منازل دنج با غذاهای لذیذ و ماجراجویی‌هایی مملو از هیجان، بدون شک گنجایش این را دارد که صفی از گردشگران را به دنبال خود بکشاند.

جزیره هوما، پالاوان

 

  1. کامیگوین

این جزیره که به‌درستی عنوان «جزیره زاده شده از آتش» را به خود اختصاص داده، یک منطقه جزیره‌ای دل‌انگیزِ سرشار از دهانه‌های آتش‌فشانی مانند کوه اوهای، کوه هیبوک هیبوک، کوه ولکان و مامباجا می‌باشد. در حقیقت این جزیره رکورد بیشترین تعداد آتش‌فشان در هر کیلومتر مربع در جهان را داراست. اما اشتباه نکنید، در این جزیره کوچک فیلیپینی چیزهای دیگری به‌جز آتش‌فشان نیز وجود دارد.

در کل این جزیره منزوی از داشتن جاذبه‌های طبیعی بیشمار، چشمه‌های جوشان و خنک و نوار شن و ماسه‌ای دست‌نخورده به خود می‌بالد. بعلاوه این جزیره مکان‌های جالب دیگری برای ارائه به بازدیدکنندگان داراست که شامل گورستان غرق‌ شده ناشناخته، خانه‌های قدیمی حفظ‌ شده و کلیساهایی با قدمت چند صدساله است. دست آخر اینکه این جزیره میزبان فستیوال لانزون است که یکی از مشهورترین، پویاترین و شلوغ‌ترین فستیوال‌ها در فیلیپین می‌باشد. توصیه می‌کنیم از زیبایی معصومانه جزیره بدون صرف هزینه‌های گزاف در هتل‌های آن لذت ببرید.

کامیگوین

 

  1. کرون، پالاوان

کرون که اغلب یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید در فیلیپین است، حقیقتاً یک بهشت گرمسیری تمام‌عیار هم به حساب می‌آید که به طرق مختلف سبب حیرت شما می‌شود. این مقصد فیلیپینی با داشتن مناظر کارت‌پستالی خود و با داشتن آب‌های کریستالی، سواحل طبیعی با شن سفید، صخره‌های آهکی بلند و جزیره‌های دور افتاده خوش‌منظره خود، سبب لذت بازدیدکنندگان می‌شود. بعلاوه کرون دارای مرجان‌های رنگی و خانه‌ی کشتی‌های غرق‌شده است که آن را تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی در فیلیپین نموده است.

کرون، پالاوان

 

  1. باتانس

باتانس که یکی از مکان‌های رؤیایی برای بازدید در فیلیپین برای محلی‌هاست، پناهگاه عجیبی است که به شما قول تکه‌ای از بهشت به روی زمین را می‌دهد. این جزیره که به خاطر زیبایی طبیعی و خالص و چشم‌اندازهای دوردستش مشهور شده، با صخره‌های بلند، تپه‌های غلتان، سواحل تخته‌سنگی و غارهای عمیق خود سبب حیرت گردشگران می‌شود. بعلاوه این مکان بهشتی به خاطر خانه‌های بیشمار سنگی تاریخی و استوارش به خود می‌بالد.

باتانس

 

  1. النیدو، پالاوان

النیدو با داشتن غارهای کوچک بیشمار و سواحل خیره‌کننده، خلیج‌های کوچک در معرض آفتاب، سواحل دارای آب‌های تمیز و پر جنب‌وجوش، به‌راستی یکی از جزایر زیبا در جهان است. النیدو بیش از آنکه یک مقصد ساحلی باشد، به خاطر جنگل سرسبز و صخره‌های بلند خود نیز مشهور است.

النیدو، پالاوان

 

  1. شهر سِبو

شهر سبو تنها یک مکان بی‌نظیر و نقطه پرش برای کشف فیلیپین نیست، بلکه به‌خودی‌خود مکانی با ارزش به شمار می‌آید. در اینجا می‌توانید طعم شیرین تاریخ و هنر فیلیپین را با کلکسیونی از آثار تاریخی بچشید، مانند کاساگوروردو، صلیب ماگلان و اثر تاریخی لپو لپو. بعلاوه شهر دارای فروشگاه‌های بسیار، رستوران‌ها و تفرجگاه‌های جذابی مانند ماجراجویی هوایی سلطنتی است.

شهر سِبو

 

  1. کاموتس، سِبو

دوست دارید طعم واقعی گذران زندگی جزیره‌ای در فیلیپین را بچشید؟ به سمت جزایر کاموتس بروید که تنها چند ساعت تا شرق شهر سبو فاصله‌ دارند. فقط با خود پول نقد همراه داشته باشید، زیرا در این جزیره دستگاه کارت‌خوان برای بازدید از مکان‌های دیدنی وجود ندارد.

کاموتس، سِبو

 

  1. بوراکای، آکلان

بدون شک بوراکای مقصد نهایی یک تفرجگاه ساحلی و یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در فیلیپین است. این جزیره شناخته‌شده که به‌عنوان یکی از بهترین جزایر دنیا در سال ۲۰۱۵ توسط خوانندگان مجله‌ای در آمریکا انتخاب‌ شده بود، با داشتن غروب آفتاب‌های تماشایی، آب‌های خیره‌کننده و شن‌های نرم سفید، هرساله گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جلب می‌کند. بعلاوه، این جزیره دارای زندگی شبانه پرهیاهویی است که از نظر صرف هزینه با ایبیزا که پایتخت خوش‌گذرانی جهان است، برابری می‌کند.

burakay.jpg

 

  1. دریاچه سبو

چرا باید از دریاچه سبو دیدن کنید؟ با اینکه این دریاچه به‌اندازه بوراکای و پاوالان مشهور نیست، اما یک مقصد دلربا و شاداب با صنعت گردشگری پرشور است. این دریاچه که یکی از ناچیزترین مکان‌های گردشگری در فیلیپین است، خانه‌ی دسته‌ای از آبشارهای خیره‌کننده و دریاچه‌های فوق‌العاده تمیز است. لازم به ذکر است که بازدید از این منطقه می‌تواند شما را به لمس فرهنگ شگفت‌انگیز قبیله اوبو و تی بولی مهمان کند.

دریاچه سبو

 

  1. تاگایتای

تعجبی ندارد که این مکان شگفت‌انگیز با منظره‌های آرامش‌بخش و نفس‌گیر، خود به‌عنوان یکی از زیباترین مکان‌ها در فیلیپین باشد. برای بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر سفرتان به فیلیپین، کافی است که رانندگی کوتاهی به بیرون از پایتخت فیلیپین یعنی مانیل داشته باشید.

تاگایتای

آیا می‌دانستید که فیلیپین چنین مکان‌های دیدنی و دلربایی دارد؟ تا به حال به این منطقه سفر کرده‌اید؟

ما منتظر دریافت نظرات شما خوبان هستیم.

منبع: trekeffect.com